افزایش تقاضا برای روانگردان در جامعه صهیونیست بعد از عملیات طوفان الاقصی

افزایش تقاضا برای روانگردان در جامعه صهیونیست بعد از عملیات طوفان الاقصی – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، صفحه پلیس رژیم صهیونیستی در شبکه مجازی با انتشار تصاویری از مواد کشف شده اعلام کرد، بیش یک ربع تن (280 کیلوگرم) ماده مخدر کوکائین را در بندر اشدود کشف و ضبط کرده است.

پلیس در بیانیه خود تاکید کرد، این محموله به ارزش بیش از 75 میلیون شیکل در داخل یکی از کانتینر‌های ورودی به گمرک بندر مذکور کشف و پرونده‌ای در این رابطه باز کرده است.

مسئولین پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کردند، آزمایش‌های صورت گرفته نشان می‌دهند که این کوکائین خالص بوده و قاچاقچیان بعد از وارد کردن آن به بازار آن را با مواد دیگری مخلوط و چند برابر می‌کنند.

کارشناس پلیس تاکید کردند، با توجه به حجم زیاد این محموله عاملان این اقدام قصد توزیع آن را در تمامی نقاط اسرائیل داشته و احتمالا بخشی از آن به لابراتورهای زیر زمینی برای تولید برخی از داروهای راوانگردان منتقل می‌شده است.

گفتنی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها از گسترش شدید مشکلات روحی و روانی و استفاده از مواد مخدر و روانگردان بعد از عملیات طوفان الاقصی سخن گفته‌اند.

در آخرین گزارش موجود، روزنامه هاآرتص در شماره دیروز سه شنبه خود خبر داد، درخواست برای دریافت کمک‌های روانپزشکی بعد از عملیات 7 اکتبر به شدت افزایش یافته است.

این رسانه عبری زبان در گزارش مفصلی در این رابطه نوشت، شرایط بهداشت روانی اسرائیلی‌ها با بحران واقعی مواجه شده است.

این رسانه به نقل از منابع خود خبر داد، بحران زمانی شدت بیشتری گرفته که شمار قابل توجهی از روانپزشکان اسرائیلی هم که بعد از آغاز مشکلات اصلاحات قضائی موجی از مهاجرت را آغاز کرده بودند، بعد از آغاز جنگ 7 اکتبر این موج سرعت بیشتری به خود گرفت و اکنون ده‌ها نفر از این پزشکان در حال گذراندن آزمون‌های دریافت جواز فعالیت پزشکی در بریتانیا هستند.

هاآرتص به نقل از انجمن مدیران مراکز بهداشت روانی هم خبر داد، این نهاد از مسئولین اسرائیلی خواسته است تا شرایط ناامید کننده و شرایط بسیار سخت بهداشت روانی را مد نظر قرار دهند.

این مدیران تاکید کردند، بعد از حوادث 7 اکتبر حدود 300 هزار نفر به شمار بیماران دارای مشکلات روحی و روانی افزوده شده است که نیازمند معالجات تخصصی هستند.

وزیر خارجه جدید رژیم اسرائیل: ما در متن جنگ جهانی سوم قرار داریمهاآرتص: نظام سلامت روان اسرائیل در آستانه فروپاشی کامل است

در ادامه این گزارش آمده است، علاوه بر این تعداد باید شمار قابل توجه نظامیانی که بر اثر جنگ دایر در نوار غزه از مشکلات روانی رنج خواهند برد را هم افزود، ما از هم‌اکنون شاهد افزایش 10 درصدی درخواست دریافت کمک‌های روانی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.