پیش‌بینی ایجاد ۱۰۸۴ شعبه اخذ رای در استان مرکزی

پیش‌بینی ایجاد ۱۰۸۴ شعبه اخذ رای در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد:در انتخابات اسفندماه امسال یک هزار و ۸۴ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۳۳۸ شعبه سیار، ۷۴۶ شعبه ثابت، ۴۶۶ شعبه روستایی و ۶۱۸ شعبه شهری است.

وی تصریح کرد: در استان مرکزی در روزهای اول پیش ثبت نام ۹۶۴ نفر اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۲۴ نفر داوطلب شدند و ثبت نام اولیه را انجام دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: استان 6 حوزه انتخابیه و 7 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظری از تشکیل ۲۴ هیات اجرایی در استان با شروع کار انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: در تشکیل هیات‌های اجرایی کم‌ترین مشکل را در استان داشتیم، به لطف خدا روند برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن در حال آماده سازی است و از همه نظر آماده برگزاری انتخابات هستیم.

وی گفت: انسجام و اتحاد خوبی در بین حوزه‌های فرعی و اصلی، هیات‌های اجرایی و نظارت و تمام عوامل برگزاری انتخابات شکل گرفته، این انتخابات اولین انتخاباتی است که در دولت سیزدهم برگزار می‌شود، و تمام سعی و تلاش این است که در سلامت، امنیت و دقت و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از استان مرکزی 10 نفر آمادگی خود را برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام و ثبت نام کرده‌اند، تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است و مشکلی وجود ندارد.

پایان پیام

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.