شرط داشتن حساب بانکی مهاجران افغان از زبان وزیر کشور

تسنیم : وحیدی تصریح کرد: قبلا صحبتی با پاکستان داشتیم و آنها هم قول‌هایی دادند و امیدواریم پایگاه‌های تروریستی را از بین ببرند. تلاش جدی برای دستگیری عوامل حمله اخیر "راسک" هم صورت گرفته و امیدواریم تعدادی از آنها دستگیر شوند. قولی که پاکستان به ایران داد

وزیر کشور از قول همکاری مقامات پاکستانی برای برخورد با تروریست‌ها خبر داد.

احمدوحیدی وزیرکشور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: مناطق شرقی چون نقاط صعب‌العبوری دارد و مسدود کردن آن مشکل است و تروریست‌های حمایت شده توسط دستگاه‌های خارجی از این مسئله برای ورود به کشور سوءاستفاده می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم کشورهای همسایه با این ترویست‌ها و پایگاه ها آن برخورد جدی داشته باشند. البته فراجا، سپاه و ارتش هم در امنیت مرزها تلاش می‌کنند و نیروهای ما در این مسئله جدی هستند.

وحیدی تصریح کرد: قبلا صحبتی با پاکستان داشتیم و آنها هم قول‌هایی دادند و امیدواریم پایگاه‌های تروریستی را از بین ببرند. تلاش جدی برای دستگیری عوامل حمله اخیر "راسک" هم صورت گرفته و امیدواریم تعدادی از آنها دستگیر شوند.

وزیر کشور گفت: شرط داشتن حساب بانکی اتباع؛ داشتن مجوز اقامت و حضور است و تخصیص حساب براساس فرآیندهاست و اگر براساس فرآیندها حساب نداشته باشند، ممکن است مشکلاتی برای حساب‌شان پیش بیاید.

منبع: دنيای اقتصاد

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.