ژاوی: ویتور روکه می تواند در کنار لواندوفسکی بازی کند؛ امیدوارم بتوانیم عملکرد فصل گذشته را تکرار کنیم

طرفداری | ژاوی، سرمربی بارسلونا بیش از هر چیزی نگران بخش دفاعی تیمش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از نخستین بازی بارسلونا در سال 2024 مقابل لاس پالماس حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. ژاوی در مورد این دیدار گفت:

شروع سختی است. جدای از ژیرونا، فکر می کنم لاس پالماس دیگر تیم انقلابی و شگفتی این فصل است. آن ها سرمربی و فوتبال فوق العاده ای دارند و کاری عالی انجام می دهند. ارزش و احترام زیادی برای آن ها قائلم و بهترین ها را برای لاس پالماس آرزو می کنم. این جنگی بر سر مالکیت توپ و سلطه بر بازی خواهد بود. شروع سختی است، شاید رویکرد هجومی آن ها بتواند به ما کمک کند. تعطیلات برای ما عالی پیش رفت و حال زمان فکر کردن به بازی هاست. ویتور روکه؟

هنوز قرارداد او ثبت نشده است. او در لیست حضور خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم از او استفاده کنیم. ویتور بسیار جوان است. به نظر من او آماده است، شرایط جسمانی فوق العاده ای دارد و به خوبی از خود مراقبت می کند. ویتور بسیار حرفه ای و باانگیزه است اما محتاط رفتار خواهیم کرد. او به خوبی با تیم وفق پیدا کرده است. او با فلیکس، فران، رافینیا و لامین رقابت خواهد کرد. همه باید سخت تلاش کنند. لواندوفسکی و روکه می توانند در کنار هم بازی کنند. هیچ احتمالی را رد نمی کنم. الکس گارسیا؟

گفتم از او خوشم می آید، بله اما با بازیکنی صحبتی نکرده ام. نمی دانم می توانیم بازیکن دیگری جذب کنیم یا خیر. باید ببینیم باشگاه چه کاری می تواند انجام دهد. در حال حاضر خبری نیست، دائماً در حال صحبت با رئیس و دکو هستم. اینیگو مارتینز؟

فردا او غایب خواهد بود اما برای کوپا دل ری ما را همراهی می کند. خواسته هایت در 2024؟

موفقیت، همان طور که سال پیش خواستار موفقیت تیم بودم و این به معنای کسب جام است. سلامتی، خوشحالی، این که بازیکنان لحظات خوبی داشته باشند و بالاتر از همه، کسب پیروزی. پدری؟

او خوب است، احساس خوبی دارد. امیدواریم هر چه زودتر به ترکیب اضافه شود اما او پرانگیزه و خوشحال است. مسینیو؟

حقیقتش بازی های زیادی از او ندیده ام. در حال حاضر روی چیز دیگری متمرکز هستیم. هالند یا ام باپه؟

متاسفانه ما این جا نیستیم تا در مورد جذب چنین بازیکنانی فکر کنیم، در حال حاضر شرایطش را نداریم. من فقط به بازیکنان خودم فکر می کنم، باید به سطح عالی برسیم. فصل سختی خواهد بود و به ثبات و اتحاد نیاز داریم. فکر می کنم کارها بسیار خوب انجام شده است. امیدوارم بتوانیم عملکرد فصل گذشته را تکرار کنیم. فکر می کنم در مسیر درستی قرار داریم. نگرانی در مورد کدام بخش بیشتر است؟

بیش از هر چیزی در مورد ناحیه دفاعی نگران هستم. در مقایسه با عملکردمان، حتی با وجود زدن دو یا سه گل، پیروز نمی شویم. این تیم به اندازه کافی قدرت لازم برای کسب قهرمانی را دارد. این کار را سال پیش انجام دادیم. در چهار یا پنج ماه آینده می توانیم برای اهدافمان بجنگیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.