ویزای تعدادی از کشتی‌گیران امروز صادر شد؛ آزادکاران دوشنبه در راه زاگرب

ویزای تعدادی از کشتی‌گیران امروز صادر شد؛ آزادکاران دوشنبه در راه زاگرب – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی روزهای 20 تا 24 دی ماه در زاگرب برگزار می‌شود. هر دو تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران قرار است در این رقابت‌ها شرکت کنند.

مسابقات کشتی آزاد این رقابت‎ها از روز چهارشنبه هفته آینده (20 دی) در 6 وزن 57، 61، 65، 70، 74 و 86 کیلوگرم استارت خواهد خورد و روز 21 دی ماه نیز کشتی‌گیران اوزان 79، 92، 97 و 125 کیلوگرم روی تشک خواهند رفت.

ایران در اوزان 57، 61، 70 و 92 کیلوگرم نماینده‌ای در این رقابت‌ها ندارد.

قرار است رحمان عموزاد و عباس ابراهیم‌زاده در 65 کیلو، یونس امامی و حسین اباذری در 74 کیلو، محمد نخودی و عبدالله شیخ اعظمی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم در تورنمنت زاگرب کشتی بگیرند.

امروز (13 دی) ویزای تعدادی از نفرات اعزامی به کرواسی صادر شد و به نظر می‌رسد طی فردا و پس فردا نیز ویزای سایر نفرات صادر شود.

تیم ملی آزاد روز هجدهم دی ماه (دوشنبه هفته آینده) تهران را به مقصد زاگرب ترک می‌‎کند احتمالا تیم فرنگی نیز بیستم دی ماه راهی کرواسی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.