سید حسن نصرالله شهادت شهروندان ایرانی در کرمان را تسلیت گفت

سید حسن نصرالله شهادت شهروندان ایرانی در کرمان را تسلیت گفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و شهید ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب‌الله سخنرانی خود را با تسلیت و تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها آغاز کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه به خانواده‌های کسانی که امروز در نزدیکی آرامگاه شهید سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند، تسلیت گفت و بیان کرد که آن‌ها در همان راهی به شهادت رسیدند که سردار سلیمانی آن را طی کرد.

دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، شهادت سید رضی موسوی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در دمشق را تسلیت و تبریک گفت.

سید حسن نصرالله درباره شهید سید رضی موسوی گفت که شهید سید رضی موسوی را از بیش از ۳۰ سال پیش می‌شناخته و او یاور، حامی و خدمتگزار مقاومت بوده است.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه به شهادت «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهان او در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اشاره کرد و آن را تسلیت و تبریک گفت.

سید حسن نصرالله درباره شهید العاروری گفت: «شیخ صالح این فرمانده جهادی بزرگ که جوانی و عمرش را در راه جهاد، مقاومت، کار، جنگ، اسارت و مهاجرت گذاشت، خداوند عاقبتش را این گونه نیک به پایان رساند. شهادت تمام افراد از غزه تا کرانه باختری را که در جنگ به شهادت رسیدند و همچنین شهادت شهدای عراق را که در تقابل با متجاوزان آمریکایی به شهید شدند، تبریک و تسلیت می‌گویم. شهادت شهدای سوریه و یمن و آنان که در دریا به شهادت رسیدند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. و شما چه می‌دانید افرادی که در دریا به شهادت رسیدند و شهدای مقاومت اسلامی لبنان چه جایگاهی باشکوهی در نزد خداوند دارند».

دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان اضافه کرد: «شهادت تمامی شهدایی را که در راه قدس به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گوییم و به خانواده‌های آنان که ایمان، ثبات و پایداریشان را نشان دادند، درود می‌فرستیم. صحبت‌های مادر شهید حاج صالح و خواهرانش را که با منطق ثبات و قدرت سخن گفتند، شنیدیم. تمام خانواده‌های شریف این گونه هستند».

در حال تکمیل…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.