علیرضا اشرف: گل محمدی اصرار به جدایی دارد / هیچ گزینه‌ای جز یحیی برای پرسپولیس مطرح نیست

مدیررسانه پرسپولیس از تمایل این باشگاه برای ادامه همکاری با گل محمدی خبر داد.

طرفداری | علیرضا اشرف درباره جلسه امشب رضا درویش و یحیی گل محمدی گفت: پس از استعفای شوکه‌کننده آقا یحیی بعد از دیدار مقابل مس رفسنجان، امروز طی جلسه‌ای که با آقای درویش داشتند راجع به علت تصمیم‌شان صحبت کردند. متاسفانه ایشان مصر به جدایی هستند. ۴ سال پر افتخار را برای پرسپولیس رقم زدند که هیچ‌کدام از ما و هواداران پرسپولیس آن روزها را فراموش نخواهیم کرد.

مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ایشان گفتند به دلایلی قادر به ادامه دادن نیستند اما آقای درویش پیشنهاد کرد که یحیی طی ۴-۳ روز آینده بیشتر روی تصمیمش فکر کند.

اشرف در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل استعفای یحیی گل‌محمدی مربوط به این است که باشگاه پرسپولیس توانایی تأمین لیست نقل و انتقالاتی او را ندارد، اظهار داشت:

نه، به این مسائل مربوط نیست. من نمی‌خواهم و نمی‌توانم که وارد جزئیات شوم. خیلی چیزها را خودشان باید بگویند. آقای درویش هم می‌تواند بعدا بیشتر توضیح بدهد. در نشست خبری هم یک سری چیزها را گفتند و از این مسائل ناراحتند. همه هواداران پرسپولیس می‌دانند اتفاقاتی را که از ابتدای فصل افتاد؛ از ناداوری گرفته تا قانون سقف قرارداد که فقط پرسپولیس در آن ضرر کرد. ما دوست نداریم همکاری پرسپولیس و گل‌محمدی به اتمام برسد. آقای درویش هم این موضوع را به ایشان تاکید کردند.

او در واکنش به سوالی مبنی بر این که آیا سرمربی پرسپولیس نامه فسخ خود را از باشگاه دریافت کرده، افزود: من در جلسه نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است اما فکر نمی‌کنم ایشان فسخ خود را دریافت کرده باشد.

اشرف درباره مطرح‌شدن گزینه‌هایی مثل برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ برای جانشینی گل‌محمدی، گفت: همان‌طور که آقای درویش گفت، هیچ گزینه‌ای مطرح نیست. باشگاه پرسپولیس فقط و فقط به گل‌محمدی فکر می‌کند و اینکه بتواند همکاری را ادامه دهد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.