خانه «یاریگران زندگی» در کرمانشاه افتتاح شد

خانه «یاریگران زندگی» در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، ساختمان کانون یاریگران زندگی با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش با حضور کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان، عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و جمعی از نمایندگان ادارات در استان افتتاح شد.

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این مراسم، گفت: امروزه در دنیا آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد یک چالش بزرگ است که به‌عنوان بدترین و خطرناک‌ترین آسیب در سطح دنیا مطرح است و باید یا کمک و یاری هم در جهت کاهش آن تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خانه باریگران زندگی به عنوان یک اتاق فکر منسجم قوی است که با دعوت از اساتید در این حوزه و همچنین مجری‌گری اداره‌کل آموزش و پرورش برنامه‌های آموزشی اعم از کارگاه آموزشی، مشاوره، روانشناسی که برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان و کارکنان قابل ارائه است و همچنین دانش‌آموزان می‌توانند اوقات فراغت خود را در این مکان با استفاده از وسایل ورزشی و سرگرمی مانند شطرنج، فوتبال دستی و… بگذرانند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.