سوءاستفاده از حساب کاربری ۲۰۰ هزار کولبر و ورود تعزیرات

سوءاستفاده از حساب کاربری ۲۰۰ هزار کولبر و ورود تعزیرات

به گزارش ایلنا، احمد اصانلو گفت: پرونده 6 شرکت تعاونی مرزنشینان که اقدام به ورود غیرمجاز کالا به کشور به ارزش هزار و 500 میلیارد ریال مازاد بر سهمیه‌ای سامانه جامع تجارت کرده بودند، در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی پیرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که هر کولبر مرزنشین ماهانه 7 میلیون ریال سهمیه معافیت در پرداخت سود بازرگانی دارد، افزود: این شرکت‌ها با ورود غیرمجاز (هک) سامانه مبادلات مرزی و با سوءاستفاده از حساب کاربری 200 هزار نفر از کولبران، اقدام به اظهار و واردات 185 هزار قطعه لوازم خانگی قاچاق به کشور کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، اصانلو گفت: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی تمام مدارک، این شرکت‌ها را به پرداخت 43 هزار و 105 میلیارد ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالای مکشوفه و چهار برابر ارزش ریالی مال از دست رفته بر اساس اعلام گمرک محکوم کرد.

این پرونده‌ها در پی گزارش مأموران اداره اطلاعات شهرستان پیرانشهر تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی ارسال شده بود.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.