فرصت سوزی عجیب ستاره رئال برابر مایورکا + عکس

رئال مادرید ؛ از دست دادن دروازه خالی از سوی براهیم دیاز در دیدار برابر مایورکا

براهیم دیاز در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا یک موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی را به شکل عجیبی از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در دیداری از هفته نوزدهم لالیگا برابر مایورکا قرار گرفت. مادریدی‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند اما از هیچکدام از آنها استفاده نکردند تا در نهایت آنتونیو رودیگر به دادشان برسد و با ضربه سر دروازه حریف را باز کند. در آخر بازی با همان یک گل به اتمام رسید.

از ابتدای بازی لوکا مودریچ موقعیت‌های رئال را در خط حمله پایه‌گذاری می‌کرد. او ابتدا جود بلینگام را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه سر او با واکنش دروازه‌بان مواجه شد.

در ادامه هافبک کروات به بازیکنان دیگر خط حمله نیز توپ رساند اما هیچکدام نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. به همین دلیل کارلو آنچلوتی به فکر تعویض افتاد و براهیم دیاز را به جای وینیسیوس جونیور به بازی برد.

دیاز به امید تکرار درخشش در بازی‌های گذشته وارد زمین شد اما اتفاقی افتاد که هواداران رئال را انگشت به دهان گذاشت. در دقیقه ۶۹ مودریچ باز هم یک حمله دیگر را برای رئال آغاز کرد. او توپ را به رودریگو در سمت چپ محوطه جریمه رساند. ستاره برزیلی رئال ضربه‌اش را به سمت دروازه زد اما رایکوویچ با واکنشی خوب توپ را به سمت راست دفع کرد. اینجا بود که دیاز در مقابل دروازه خالی قرار گرفت. او کافی بود با اشاره‌ای کوچک دروازه را باز کند اما ضربه سرش در کمال ناباوری به تیر عمودی دروازه خورد و با گذر از مقابل دروازه به اوت رفت.

رئال مادرید ؛ از دست دادن دروازه خالی از سوی براهیم دیاز در دیدار برابر مایورکا رئال مادرید ؛ از دست دادن دروازه خالی از سوی براهیم دیاز در دیدار برابر مایورکا رئال مادرید ؛ از دست دادن دروازه خالی از سوی براهیم دیاز در دیدار برابر مایورکا
هواداران داخل ورزشگاه و بازیکنان رئال باورشان نمی‌شد که این موقعیت گل نشده است. با این حال دیاز خوش‌شانس بود زیرا کمتر از ۱۰ دقیقه بعد رودیگر برتری را به تیم مادریدی هدیه داد و رئال با همین یک گل پیروز میدان شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.