چهاردهمین مجمع جهانی بیداری اسلامی| آمریکا به‌خاطر جنگ، اقتصاد ضعیفی دارد

چهاردهمین مجمع جهانی بیداری اسلامی| آمریکا به‌خاطر جنگ، اقتصاد ضعیفی دارد – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خانم جودیا بلوو نماینده تجمع جهانی مقاومت در آمریکا در چهاردهمین نشست تخصصی بیداری اسلامی با عنوان «شهید سلیمانی، طوفان الاقصى و نظم جدید جهانی» که عصر امروز با حضور شخصیت‌ها و نمایندگان کشورهای مختلف در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: آمریکایی‌ها امروز متوجه نیستند که چه کاری می‌کنند و نشانه‌های شکست آنان مشخص شده است.

چهاردهمین مجمع جهانی بیداری اسلامی| ولایتی: عدم کامیابی رژیم صهیونیستی منجر به ایجاد معادله جدید در منطقه خواهد شد

وی افزود: زمانی که آمریکایی‌ها اسلحه‌های خود را علیه همدیگر استفاده می‌کنند، در مکان‌های دیگر بدون اسلحه هم علیه همدیگر شلیک می‌کنند.

نماینده تجمع جهانی مقاومت در آمریکا اظهار داشت: ما امروزه شاهد مشکلات اقتصادی متعددی در آمریکا هستیم و به‌خاطر جنگ، اقتصاد ضعیفی داریم.

جودیا بلوو گفت: آمریکایی‌ها در ظاهر همزمان خواهان حمایت از اسرائیل و فلسطینیان هستند و آنها با این شروع کردند که حماس دو کودک اسرائیلی را کشته است. این یک جنگ بدی است و وضعیت بهداشت و سلامت در آمریکای خوب نیست و همه این مسائل مربوط به جنگ است.

وی عنوان کرد: وضعیت سلامت در فلسطین اصلاً مناسب نیست و مردمِ تحصیل‌کرده‌ی آمریکا می‌خواهند جهان را نابود کنند؛ آن‌ها در حال نابودی منابع مالی و کشتن بیگناهان هستند و افراد قدرتمند در دنیا این جنایات را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.