اهمیت جایگاه سرخیو بوسکتس در بارسلونا از نگاه یوهان کرایوف فقید

طرفداری | بارسلونا هنوز نتوانسته جای خالی سرخیو بوسکتس را در ترکیب خود پر کند.

وقتی بارسلونا سرخیو بوسکتس را در تابستان از دست داد، همه می‌دانستند که از دست دادن چنین بازیکن باکیفیتی، ضربه بزرگی به بلوگرانا خواهد بود، چراکه بوسکتس یکی از بازیکنان نمادین بارسا به حساب می‌آمد و کلاس و نحوه بازی او بی‌نظیر بود. بوسکتس، 15 فصل در تیم اصلی بارسلونا بازی کرد و او در این مدت آمار 722 بازی و 18 گل زده را به ثبت رسانده است. او همچنین به همراه آبی‌واناری‌ها موفق به کسب 32 جام ارزشمند از جمله 9 لالیگا و 3 لیگ قهرمانان اروپا شده است.

شاید بهترین توصیف از اهمیت جایگاه سرخیو بوسکتس در بارسلونا متعلق به اسطوره فقید بلوگرانا یعنی یوهان کرایوف باشد. یوهان کرایوف فقید در مورد اهمیت جایگاه این هافبک دفاعی توانمند در بارسلونا گفته بود:

وقتی بوسکتس دیگر در ترکیب نباشد، علاقه‌مندم که بارسلونا را ببینم. فکر می‌کنم همه از تغییری که او به‌واسطۀ نبودنش در بارسا ایجاد خواهد کرد، شوکه خواهند شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.