خبرورزشی‌گردی| کرانچار: با مدیران پرسپولیس حرف زدم و از این تیم جدا شدم/ شب سال نو برای شکست استقلال نقشه می‌کشیدم/ به من گفتند دائم‌الخمر هستی!

کرانچار

زلاتکو کرانچار برای مدت کوتاهی در سال ۸۸ سرمربی پرسپولیس شد ولی دی‌ماه همان سال کنار رفت و جای خودش را به علی دایی داد. حدودا دو سال پس از این ماجرا، کرانچار فقید دوباره به ایران آمد و این بار هدایت سپاهان را بر عهده گرفت.

او روز ۱۵ دی ماه سال ۹۰ در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی به نکات جالبی در مورد مربی‌گری خود اشاره کرد و با اشاره به شکل جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: مربیان عملا خانه ندارند و در همه‌جا زندگی می‌کنند. من قبلا سرمربی پرسپولیس بودم و خاطرات خوبی از ایران داشتم به همین خاطر پس از این‌که پیشنهاد هدایت سپاهان برایم آمد، بلافاصله آن را پذیرفتم. البته وضع سپاهان با پرسپولیس متفاوت است. در مورد جدایی خودم از پرسپولیس هم باید بگویم با مدیران این باشگاه صحبت کردم و پس از آن ترجیح دادم جدا شوم. دعوایی در کار نبود!

کرانچار که به خاطر هدایت سپاهان عملا شب سال نوی میلادی و اول ژانویه ۲۰۱۲ را در ایران سپری کرده بود، با اشاره به این مسئله اضافه کرد: بله! من در شب سال نو کنار خانواده‌ام نبودم بلکه در هتل برای تقابل با استقلال و شکست دادن این تیم نقشه می‌کشیدم!

او همچنین پیرامون دلایل جدایی از تیم ملی مونته نگرو با وجود کسب نتایج مناسب نیز به خبرورزشی گفت: ما نتایج خوبی گرفته بودیم و در حال پیشرفت بودیم اما رئیس فدراسیون فوتبال مونته نگرو چون نمی‌توانست بازیکنانی که خودش دوست داشت به تیم ملی دعوت شوند را به من تحمیل کند، شروع به دردسرسازی کرد. او ابتدا دستیار مرا کنار گذاشت و پس از آن هم برای رفتن خودم شایعه دائم‌الخمر بودن من را مطرح کرد.

مصاحبه کرانچار سال ۱۳۹۰

منبع: خبرورزشی