شاسی بلند پلاگین هیبریدی چری Fengyun T9 به تولید رسید

کارخانه خودروسازی چری چندی پیش اعلام کرد که شاسی‌بلند هیبریدی پلاگین Fengyun T9 از خط تولید موجود در چین خارج شده و اکنون به طور کامل به تولید رسیده است. این خودرو قرار است با قیمتی حدود 150.000 تا 200.000 یوان (21.100 تا 28.100 دلار) در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ وارد بازار کشورهای مختلف شود.

در سال ۲۰۲۳، دو مدل تحت برند Fengyun تولید شدند که شامل Fengyun A8 و Fengyun T6 هستند. چری قصد دارد چند مدل دیگر را نیز در سال ۲۰۲۴ وارد بازار کند که شامل Fengyun T9 ،Fengyun A9 و Fengyun T11 خواهند بود.

در نمای جلویی شاسی‌بلند هیبریدی پلاگین Fengyun T9، جلوپنجره بسته با نوارهای کرومی توجه ما را به خود جلب می‌کنند، همچنین دستگیره‌های مخفی درب‌ها، رینگ‌های بزرگ چند پره و آرم انگلیسی Fulwin نیز در عقب خودرو به چشم می‌خورند.

این مطلب را نیز بخوانید: فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم چه تفاوتی با نسخه قبلی دارد؟

این مدل دارای ابعاد 4820 در 1930 در 1710 میلی متر و فاصله بین دو محور 2820 میلی متر است. خوب است بدانید که Fengyun T9 در اصل همان نسخه پلاگین هیبریدی چری تیگو 9 است که در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک ساخته شد‌.

در بخش فنی به یک پیشرانه قدرتمند می‌رسیم که به سیستم C-DM هیبریدی Kungpeng Super Performance Electric مجهز شده و گیربکس 1DHT یا 3DHT دارد. قدرت و گشتاور این موتور به ترتیب برابر با 115 کیلووات و 220 نیوتن متر است.

برد الکتریکی خالص WWLTC آن به ترتیب 100 کیلومتر و 160 کیلومتر است و خودرو می‌تواند در 4.26 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. چری درباره مصرف سوخت این مدل اشاره کرده که مدل چری Fengyun T9 در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوختی برابر با 4.2 لیتر خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توانیم به سیستم فست شارژ اشاره کنیم که تنها در ۲۰ دقیقه خودرو را از شارژ ۳۰ درصد به ۸۰ درصد می‌رساند. در داخل با ۶ صندلی روبرو هستیم و درون کابین از رنگ‌آمیزی آبی و سفید برخوردار است.

۱۴ اسپیکر و شارژ بی‌سیم تلفن همراه نیز از دیگر ویژگی‌های کابین به شمار می‌رود. این مدل برخلاف چری تیگو ۹ به یک پنل کلاستر ۱۰ اینچی فول LCD مجهز شده و یک نمایشگر مرکزی ۱۵.۶ اینچی ۲.۵k نیز دارد. این نمایشگر از تراشه 8155 اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کند که به HUD مجهز شده است.

نوشته شاسی بلند پلاگین هیبریدی چری Fengyun T9 به تولید رسید اولین بار در چرخان پدیدار شد.

منبع: چرخان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.