مرتضی پورعلی گنجی: در جام جهانی قطر از مردم فحش خوردیم؛ یک سری مسائل ما را به‌هم ریخت!

طرفداری | مرتضی پورعلی گنجی در قسمتی از مصاحبه جدید خود در مورد حواشی ایران در جام جهانی صحبت کرده است.

در جام جهانی 2022 قطر تیم ملی ایران درگیر حواشی زیادی شد و در اولین گام با 6 گل از انگلیس شکست خورد و در ادامه نیز از صعود به مرحله حذفی باز ماند.

مرتضی پورعلی گنجی در خصوص حواشی جام جهانی گفت:

در جام جهانی قطر حمایت کمتری از ما شد. یک سری مسائل پیش آمد و مردم از ما حمایت نکردند. ما برابر انگلیس به سیستم خودمان باختیم. در آن بازی کی روش تصمیم اشتباهی گرفت و سیستم بدی را به زمین فرستاد. مصدومیت علیرضا بیرانوند نیز ما را روحی و روانی به هم ریخت. در استادیوم نیز فحش شنیدیم و کلا شیرازه تیم از هم پاچید.

مدافع تیم ملی ادامه داد:

روز خوبمان نبود و سیدحسین حسینی تقصیری نداشت. برزیل هم از آلمان هفت گل خورد. نیمه دوم هم با همان سیستم برابر انگلیس قرار گرفتیم، شانس گل هم داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم. ضد حمله خوردیم و تعداد گل های انگلیس بیشتر شد. کی روش به ما گفت اتفاق بدی رقم خورد و از همین امشب باید برای بازی بعد آماده شویم، باید مردم را شاد کنیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.