سیمونه اینزاگی: دقایق آخر بازی مقابل هلاس ورونا نفس گیر بود؛ بیوکنن خریدی عالی است

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی می گوید تیژون بیوکنن، وینگ بک جدید و کانادایی نراتزوری خریدی عالی است.

سیمونه اینزاگی پس از پیروزی تیمش مقابل هلاس ورونا به DAZN گفت:

پیروزی در این نوع مسابقات مهم است. با وجود اینکه می توانستیم در مالکیت توپ دقیق تر عمل کنیم من حفظ توپ تیم را دوست داشتم. هلاس ورونا نیز عالی بازی کرد. چند دقیقه آخر نفس گیر بود. پس از گل تساوی آنها، چند موقعیت داشتیم. سپس ما گل برتری را زدیم و به آنها یک پنالتی دادیم. بازی پرتنشی بود، اما این مسابقات نیز بسیار مهم هستند.

پاسخ به صحبت های سولیانو، مدیر ورونا (شکایت در مورد خطای باستونی در گل دوم اینتر)؟ من هم در مسابقاتی مثل دیدار امروز بازنده شده ام، طبیعی است که شکایت و احساس خشم وجود داشته باشد. فکر می کنم این یک مسابقه عالی بود و پنالتی برای ورونا منصفانه اعلام شد. دارمیان می دانست با بازیکن حریف برخورد کرده است.

پاس بارلا به سانچز در مقابل دروازه خالی؟ آن گل ممکن بود به دلیل صحنه پنالتی ورونا لغو شود اما بارلا می‌خواست سانچز گل بزند. این حرکات بین بازیکنانم را دوست دارم.

آمادگی لائوتارو در تمام 100 دقیقه بازی؟ اگر بازی طور دیگری پیش می رفت تعویضش می کردم. اما او به خوبی کار کرد.

قهرمانی نیم فصل؟ ما نیم فصل را به پایان رساندیم و 48 امتیاز داریم. تیم دیگری (یووه) وجود دارد که پا به پای ما پیش می آید، میلان و سایرین نیز منتظر برداشته شدن چند گام اشتباه توسط ما هستند. ما نیم فصل اول فوق العاده ای داشتیم هرچند در دو مسابقه اخر مقابل ورونا و جنوا به مانند قبل درخشان نبودیم.

بازگشت پاوار به ترکیب؟ پاوار یک بازیکن بین المللی است. بنجی به بهترین شکل جا افتاد و سپس مصدوم شد. او همیشه می خواست با تیم باشد، امروز بازی بسیار خوبی انجام داد.

خرید بیوکنن؟ باشگاه برای اینکه در ادامه غافلگیر نشود با خرید او خوب عمل کرد. کوادرادو مشکلی جسمانی داشت و با آن بازی می کرد، حالا بیوکنن بازیکنی جوان اما در عین حال با تجربه به تیم آمده است. امروز صبح دیدم او در حال تمرین است و از نظر جسمانی در شرایط خوبی به نظر می رسید. او تمایل به یادگیری دارد. سعی می کنیم او هرچه سریعتر جا بیفتد اما خریدی عالی است.

منبع: پارس فوتبال