تیم‌های محترم، عزیزان، آقایان! همه می‌خواهیم فوتبال ببینیم؛ لطفا روی اعصاب مردم رژه نروید!

توپ فوتبال

روز پنج‌شنبه همین هفته، رقابت‌های لیگ برتر با دیدار تیم‌های نساجی و پیکان آغاز خواهد شد و فصل جدید فوتبال کشور شروع می‌شود؛ در نتیجه حکایت فوتبال ایران، ورقی تازه خواهد خورد. قبل از شروع بازی‌ها که همه‌چیز آرام و بی‌حاشیه به نظر می‌رسد، بد نیست نکته‌هایی را با تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر در میان بگذاریم.

رفقای گرامی! محبت کنید اگر می‌خواهید به هر کسی رو بیاندازید یا درددل‌های خود را با نماینده مجلس، استاندار، فرماندار و… مطرح کنید، همین امروز دست به کار شوید و پشت در اتاق این مسئولان صف بکشید.

اگر به داوری‌ها اعتراض دارید، خواهشا سراغ فدراسیون فوتبال بروید و داوران موردنظرتان را انتخاب کنید؛ اصلا یک عدد وی‌ای‌آر بخرید و خودتان را خلاص کنید.

اگر به هر دلیلی پول ندارید و بعدها در کوران لیگ می‌خواهید از این مساله به عنوان یک اهرم فشار یا راهی برای عبور از بحران پیدا کنید، همین امروز آستین‌ها را بالا بزنید.

اگر می‌خواهید به سنت بیانیه‌نویسی ادامه بدهید، از همین حالا بیانیه‌های خود را رونویسی کنید و در کشوی میز کارتان قرار دهید.

اگر قرار است به فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش معترض شوید، لطفا تا دیر نشده فریاد وامصیبتا سر دهید و با گریه و زاری کار خودتان را پیش ببرید.

اگر با کانون‌های هواداری مشکل دارید یا بوقچی‌ها برایتان دردسر می‌سازند، خواهش می‌کنیم این مشکل قدیمی را قبل از آغاز لیگ، حل و فصل کنید.

اگر زمین تمرین ندارید، تیمتان امکانات کافی ندارد، پول و بازیکن ندارید یا با جریمه‌های احتمالی از سوی نهادهای مختلف مواجه هستید، لطفا همین امروز همه مشکلات تمام‌نشدنی‌تان را روی دایره بریزید.

اصلا هر درد و مصیبتی که هست را کاملا می‌فهمیم اما ملتمسانه خدمت شما عرض می‌کنیم، کمی هم هواداران فوتبال را درک کنید. آن‌ها می‌خواهند قدری با خیال راحت به دور از تمام مشکلات شخصی «فوتبال» ببینند؛ لطفا روی اعصاب مردم رژه نروید!

منبع: خبرورزشی