پیش بینی بورس امروز ۱۷ دی

اقتصادنیوز : نکته مثبت معاملات دیروز رشد تقاضا در یک ساعت پایانی به مدد نمادهای خودرویی بود. در خبرها آمده بود که با تعیین کف مقدار عرضه، خودروهای داخلی از قیمت گذاری دستوری خارج می‌شوند. پیش بینی بورس امروز ۱۷ دی

بیگلو دبیر انجمن قطعه سازان، درباره شایعه فروش ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال با قیمت ۵ درصد زیر حاشیه بازار گفت از آنجایی که زمینه عرضه خودرو در بورس کالا هنوز فراهم نشده است، این امر می‌توانست راهکار مناسبی باشد.

اما دیروز سخنگوی شورای رقابت با اشاره به اینکه اختیارات شورای رقابت قابل واگذاری نیست، و همچنان بازار خودرو انحصاری است، گفت: مسئول تنظیم بازار خودرو شورای رقابت است و فقط تنظیم‌گر فنی بازار خودرو وزارت صمت است و در حوزه اجرا اختیارات بیشتری پیدا کرده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر سناریوی تکراری صنعت خودرو برای بورس تهران/ پیش بینی بازار سهام امروز ۱۷ دی بخوانید.

منبع: دنيای اقتصاد

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.