حضور پر قدرت نمایندگی 220 شایان دیزل در نمایشگاه اهواز

نمایشگاه خودروی اهواز که اواخر هفته گذشته و در استان خوزستان برگزار شد، با حضور پر رنگ برخی شرکت‌های دیزلی فضای متفاوتی داشت.

یکی از شرکت‌های فعال حاضر در نمایشگاه های خودروی کشور، مجموعه شایان دیزل است که در نمایشگاه اهواز نیز با رونمایی از اولین کمپرسی اتوماتیک ایران، نشان از برنامه های خود برای عرضه هرچه بیشتر محصولات جدید در بازار دارد.

اما حضور شایان دیزل در این نمایشگاه، از سوی یکی از نمایندگی‌های این شرکت در شهر اهواز صورت گرفته بود که مصاحبه کوتاهی در فضای نمایشگاه با مدیر این نمایندگی انجام شد.

امید فهیمی مقدم، مدیر نمایندگی 220 شایان دیزل در شهر اهواز در این خصوص به خبرنگار چرخان گفت:

شرکت فهیم دیزل، در دو شهر اهواز و بهبهان دو نمایندگی شایان دیزل را به صورت فروش و خدمات پس از فروش راه اندازی کرده و در حال گسترش این خدمات و عرضه محصولات در استان هستیم.

وی عنوان داشت که محصولات جدید شایان به سرعت به اهواز رسیده و بدون هیچ مشکل خاصی به دست مشتریان میرسد.

فهیمنی مقدم در خصوص خدمات نیز افزود: فهیم دیزل به صورت 24 ساعته برای امداد در اختیار مشتریان شهر اهواز و بهبهان است و هیچ مشکلی در خصوص تامین قطعات و خدمات نیز وجود ندارد. مدیر نمایندگی فهیم دیزل همچنین عنوان داشت که کامیون جدید و نیو فیس شایان دیزل با قیمت مناسب 5.450 قابل عرضه است و دافران Old Face فیس نیز 5.150 قیمت داشته که قابل عرضه به مشتریان است.

همچنین این شرایط فروش با استفاده از لیزینگ بانک سینا نیز قابل خرید است که برای مشتریان جذابیت خاصی دارد. مبلغ تسهیلات بانک سینا حدود 3 میلیارد تومان است که با اقساط ماهانه 85 میلیون تومان قابل دریافت است.

نوشته حضور پر قدرت نمایندگی 220 شایان دیزل در نمایشگاه اهواز اولین بار در چرخان پدیدار شد.

منبع: چرخان