بایرن مونیخ مشتاق فعالیت در نقل و انتقالات

بایرن مونیخ ؛ کریستوف فرویند: در حال نهایی کردن خرید یک یا دو بازیکن هستیم

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد که بایرن در حال نهایی کردن خرید یک یا دو بازیکن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ با توجه به مشکلات ترکیبش قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه فعال باشد. به گفته رسانه‌ها آنها می‌خواهند دو یا سه خرید داشته باشند و ترکیب‌شان را برای رقابت در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا تکمیل کنند. کریستوف فرویند، مدیر ورزشی این تیم، پس از بازی دوستانه‌شان مقابل بازل سوئیس به برخی سوالات در این مورد پاسخ داد.

صحبت با مربی درباره نقل و انتقالات؟

بله البته. چندین بار جلسه داشته‌ایم و با همدیگر درباره این مسئله صحبت کرده‌ایم. البته کمی و به توافق‌هایی رسیده‌ایم.

جبران غیبت مزراوی و کیم؟

به همین دلیل است که در نقل و انتقالات فعال خواهیم بود و به دنبال بازیکنانی برای جانشینی آنها هستیم. البته فقط جذب بازیکن برای حل این مشکل کافی نیست. باشگاه‌های دیگر نیز با مسائل مشابهی دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل همیشه این سوال مطرح می‌شود: واقعاً چه کاری می‌تواند انجام شود؟

نهایی شدن خرید بازیکنان؟

در حال حاضر در حال نهایی کردن خرید یک یا دو بازیکن هستیم. بزودی اعلام می‌شود.

شایعات اریک دایر؟

من هم درباره این موضوع شنیده‌ام. دایر را می‌شناسم و بازیکن خوبی است اما نمی‌توانم چیزی بگویم. وارد حدس و گمان نمی‌شویم. این یک واقعیت است که با بازیکنانی تماس برقرار کرده‌ایم اما همه آنها قرار نیست خریده شوند. پنجره نقل و انتقالات ژانویه چندان آسان نیست و باید بادقت کار کنیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.