افتخارآفرینی ورزشکار ساوجی در مسابقات جودو روسیه

افتخارآفرینی ورزشکار ساوجی در مسابقات جودو روسیه

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین روز از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در اوفای روسیه، جودوکاران کشورمان در ۶ وزن به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند و در پایان صاحب ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم فرید عساکره مدال نقره را به دست آورد، مهرداد بداغی در وزن ۶۶ کیلوگرم، علی سلحشور در وزن ۷۳ کیلوگرم‌، حسین اله کرمی ورزشکار ارزنده ساوجی در وزن ۹۰ کیلوگرم و فربد سلیم دانایی در وزن +۱۰۰ کیلوگرم پس از رقابت با حریفان سرسخت و قدر خود از کشورهای روسیه‌، تاجیکستان‌، عراق و قزاقستان به مدال برنز دست یافتند، امیرمحمد دفتری نیز از کسب مدال بازماند.

کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال‌، جودو، دوومیدانی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

گفتنی است حسین اله کرمی ورزشکار ارزنده ساوجی از افتخارآفرینان رشته جودو ناشنوایان است که پیشتر در المپیک ناشنوایان برزیل به مقام نایب‌قهرمانی رسیده بود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.