اسدی:‌ فرصتی شد جواب لطف یک نفر را بدهم!

رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در این اردو و در این جمع ملی‌پوشان حضور دارم. اردوی خیلی خوبی داریم به هماهنگی نسبی هم رسیده‌ایم فردا هم عازم قطر هستیم و امیدوارم شرایط خوبی را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. در جزیره کیش همه چیز خوب است مخصوصاً از محل استراحت و هتل و محل تمرین‌مان و همه چیز خیلی خوب است.

اسدی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا درخشش در لیگ برتر را در تیم ملی هم داشته باشد، عنوان کرد: این چیزی نیست که مخصوص من باشد مخصوص همه بازیکنان است. همه تمام توان و تلاش‌شان را می‌گذارند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

وی در مورد حمایت هواداران از تیم ملی گفت: خیلی خوب بوده مثل همیشه؛ همه در کنار هم هستیم. امیدوارم با حمایت‌شان و دعای خیرشان ما را کمک کنند و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال مبنی براینکه کسی انتظار نداشت شما در خط حمله بتوانید در تیم ملی هم پدیده شوید، گفت: حدود یکسال است که مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز هجومی بازی می‌کنم و فرصتی به من داده شود تمام تلاشم را می‌کنم جواب لطف امیر قلعه‌نویی را بدهم و هم سرباز خوبی برای کشور عزیزمان و مردم ایران باشم.

بیشتر بخوانید: لیست نهایی قلعه‌نویی اعلام شد/ شماره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا +عکس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.