آغاز آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا

آغاز آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سید کمال هادیان فر، سردار سید تیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهور کشور منصوب شد.

پلیس راهور ویترین انتظامی کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با عرض خدا قوت به ماموران پلیس راهور به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر خطیر بودن مشاغل انتظامی پرداخت و اظهار داشت: وقتی شما ماموران در این لباس به فکر خدمت به مردم و نظام هستید در حال عبادت هستید.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهم و تعیین کننده در فراجا که می‌تواند تصویر زیبا از انتظامی کشور به عنوان نیروی خدوم و تاثیر گذار را برای مردم تداعی کند، مجموعه وزین راهنمایی و رانندگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نگذاریم این لباس سفید( پلیس راهور)با کوچکترین عمل غیر مسؤولانه و غیر حکیمانه لکه دار و دچار خدشه شود.

رئیس سابق پلیس راهور فراجا سردار سیدکمال هادیان‌فر در مراسم تودیع خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان اظهار داشت: خدا را شاکرم که به من توفیق داد در این ایام، سرباز و خادمی باشم برای مردم و نظام اسلامی و این افتخار را داشته باشم که سربازی زیر لوای ولایت باشد.

وی انتصاب سردار حسینی را به وی تبریک گفت و افزود: بر خود واجب می دانم از تلاش همه همکاران که صادقانه و صمیمانه در ۲۹۷ هزار کیلومتر راه در کشور در سرما و گرما و در همه شرایط خدمت کرده از سردار تا سرباز از خانم تا آقا تشکرکنم.

سردار هادیان فر به سال‌های خدمت در فراجا اشاره و تصریح کرد: من توفیق داشتم در قسمت‌های مختلف خدمت کنم اما خدمت در راهور شرایط و سختی های خاص خود را دارد و همکاران بنده در شرایط سخت اقتصادی فداکارانه خدمت می کنند؛ جا دارد از دولت سیزدهم و وزارتخانه های راه، کشور و بهداشت و تشکر کنم که در حوزه مدیریت بر راه و کاهش کشته ها همراه پلیس راهور بودند.

کاهش تصادفات دغدغه من در ۵ سال حضورم در پلیس راهور بود

وی افزود: کاهش تصادفات دغدغه ۵ ساله من بود و هرجا از خودروی ناایمن، کاستی ها صحبت کردم در راستای حفظ جان مردم و کاهش حوادث و تلفات بود.

رئیس سابق پلیس راهور فراجا ادامه داد: تلاش کردیم تا با همکاران روابط صمیمی داشته و کرامت انسانی را در مواجهه با مردم رعایت کنیم.

هادیان فر ادامه داد: ۵ سال در راهور بودم و تلاش کردم اما شاید مجموعه تلاشم به اندازه شایستگی کارکنان و مردم عزیز کشورم نبود و از همین جا به خاطر کاستی ها از همه مأموران و مردم عذرخواهی می‌کنم.

این خبر در حال تکمیل است…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.