اثرگذاری پروژه ۱۱ هزار واحدی شهرک پرواز در کاهش قیمت مسکن

اثرگذاری پروژه ۱۱ هزار واحدی شهرک پرواز در کاهش قیمت مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در جمع انجمن انبوه‌سازان مسکن این مجموعه را مهم‌ترین عنصر ساخت مسکن دانست و افزود: از مشارکت انبوه‌سازان در زمینه‌‌ تأمین زمین و ساخت در طرح نهضت ملی مسکن، ایمن‌سازی و ساخت بافت فرسوده حمایت می‌کنیم.

وی گفت: بافت فرسوده دارای تسهیلات و امتیازات خوبی است که طرح‌های تشویقی و ارزش افزوده مناسبی برای سازنده‌ مسکن دارد و انبوه‌سازان می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

استاندار همدان افزود: طرح نهضت ملی مسکن با کیفیت ساخت بالا و امکانات سرانه عمومی بسیار مناسبی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار و کم‌درآمد در نظر گرفته شده و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه ۱۱ هزار واحد مسکونی شهرک پرواز در کاهش قیمت مسکن مؤثر است گفت: طرح و نقشه‌ پروژه کوی پرواز در مدت زمان مناسبی آماده شد و ساخت این پروژه‌ بزرگ توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

قاسمی‌فرزاد افزود: یکی از دلایل بالارفتن غیرمنطقی قیمت مسکن در همدان کمبود زمین مناسب است و با تکمیل طرح نهضت ملی مسکن، قیمت‌ها نیز تعدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تأمین پارکینگ برای ساختمان‌های جدیدالاحداث مورد توصیه و تأکید در سطح ملی است گفت: پلات و نقشه‌ ساختمان‌ها باید تا حد امکان به صورت الکترونیکی تهیه شود و از مصرف کاغذ جلوگیری شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس