گوشی هواوی Enjoy 70 پرو با نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 680 معرفی شد

پس از معرفی گوشی هواوی Enjoy 70 طی ماه میلادی گذشته اکنون برند چینی از نسخه پرو این گوشی در بازار چین رونمایی کرده است. هواوی Enjoy 70 پرو به‌همراه یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، شارژدهی باتری طولانی‌مدت و مهم‌تر از همه قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه روانه بازار می‌شود.

هواوی Enjoy 70 پرو دارای ماژول دوربین جزیره‌ای منحصربه‌فرد موسوم به star-ring روی پنل پشتی خود بوده و در قسمت پشتی دستگاه از یک روکش مات استفاده شده است. سنسور اثرانگشت نیز روی لبه جانبی بدنه گوشی تعبیه شده است. این محصول با مدل‌های رنگی مشکی (Obsidian Black)، سفید (Snowy White) و سبز (Emerald Green) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

پنل جلویی دستگاه توسط یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشغال شده است. اگرچه این نمایشگر از فناوری LCD استفاده می‌کند؛ اما هواوی ادعا کرده که گوشی Enjoy 70 پرو از ویژگی نمایشگر همیشه روشن برای بررسی زمان و اعلان‌ها پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی گوشی از طریق ورژن 4G تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام تامین می‌شود. پردازنده 8 هسته‌ای این تراشه مجهز به 4 هسته کورتکس A73 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته کورتکس A53 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. این تراشه در کنار 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت نموده و از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل HarmonyOS 4 هستیم.

هواوی Enjoy 70 پرو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی دریافت می‌کند. به گفته هواوی با اتصال گوشی به شارژر ظرف مدت تنها 30 دقیقه میزان شارژ باتری به 62 درصد خواهد رسید.

ماژول دوربین دایروی‌شکل روی پنل پشتی از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. امکانات ارتباطی گوشی شامل وای‌فای 5، بلوتوث 5 و درگاه USB Type-C است.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز مدل پایه هواوی Enjoy 70 پرو با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 1449 یوان (تقریبا 205 دلار) عرضه خواهد شد. مدل پیشرفته‌تر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز 1649 یوان (حدودا 235 دلار) قیمت‌گذاری خواهد شد. مشتریان با مراجعه به فروشگاه‌های Huawei Mall در چین قادر به خریداری این گوشی هوشمند خواهند بود.

نوشته گوشی هواوی Enjoy 70 پرو با نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 680 معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.