قرعه سخت استقلال در رقابت های جام حذفی

استقلال ؛ قرعه استقلال در جام حذفی مصاف با مس رفسنجان

استقلال در دیداری نسبتا دشوار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، استقلال در یکی از تقابل‌های میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر، باید به مصاف مس رفسنجان برود. دیداری که در یکی از روزهای نوزدهم یا بیستم بهمن برگزار می‌شود.

آبی‌پوشان در شرایطی باید با شاگردان ساکت الهامی روبه‌رو شوند که این مسابقه در رفسنجان و به میزبانی مس برگزار می‌شود که این موضوع کار را برای استقلال دشوار می‌کند. به‌خصوص اینکه مس در آخرین دیدار خود و با ارائه عملکردی قابل ستایش، برابر پرسپولیس به نتیجه تساوی دست یافت و بازیکنان این تیم از روحیه بالایی برخوردار هستند.

استقلال و مس در رقابت‌های لیگ امسال، در رفسنجان به مصاف هم رفتند که آبی پوشان روی ارسال سعید مهری و اشتباه میثم تیموری، یک بر صفر برنده از میدان خارج شدند. سازنده تک گل تیم نکونام، امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از این تیم جدا شد و در بازگشت آبی‌ها به استان کرمان، این بازیکن را در اختیار نخواهند داشت.

نکته جالب اینکه این سومین تقابل پیاپی استقلال و مس خواهد بود که در رفسنجان برگزار می شود. مسابقه برگشت لیگ قبل نیز در این شهر انجام شد که آبی‌پوشان بازی باخته را با گل‌های مرادمند و محبی برنده از زمین خارج شدند و در نیم فصل نیز بازی رفت در این شهر برگزار شد و حالا در سومین بازی پیاپی، رفسنجان میزبان استقلال خواهد بود.

تفاوت این مسابقه با دیگر جدال‌های دو تیم این است که از میان استقلال و مس یک تیم باید خیلی زود با مسابقات وداع کند و نکته جالب‌تر اینکه هم جواد نکونام و هم ساکت الهامی در دو دوره متوالی و در سال‌های 1400 و 1401 با تیم‌های فولاد و نساجی قهرمانی این پیکارها را از آن خود کرده‌اند و حالا یکی از آنها باید در همان ابتدای راه، با مسابقات خداحافظی کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.