رضایی: نه بیرانوند مشکلی دارد، نه رضاییان/ آزمون بعد از بازی با لاتزیو به تیم ملی ملحق می‌شود

طرفداری | مربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان مشکلی برای بازی نخواهند داشت.

تیم ملی فوتبال ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های هنک‌کنگ، امارات و فلسطین همگروه است. شاگردان امیر قلعه‌نویی در نخستین بازی خود روز یکشنبه ۲۴ دی و از ساعت ۲۱ به مصاف فلسطین خواهند رفت، آنها در دومین بازی جمعه ۲۹ دی و از ساعت ۲۱ رو در روی هنک کنگ قرار خواهند گرفت و سه‌شنبه ۳ بهمن در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف امارات خواهند رفت.

رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا اظهار کرد:

آسیا فوتبالی در مسیر پیشرفت دارد و تیم‌هایی از جمله استرالیا، ژاپن و کره جنوبی فوتبالی فراتر از این قاره را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد:

کشورهای دیگر هم در حال سرمایه‌گذاری هستند. ضعیف‌ترین تیم‌ها هم پیشرفت کرده‌اند و سطح فوتبال برخی از کشورهای آسیایی در حال نزدیک شدن به اروپا است. در حال حاضر هم شرایط تیم ملی خوب است و امیدواریم بتوانیم در این دوره از مسابقات پاسخ مناسبی به هواداران و حمایت‌هایی که از ما داشته‌اند، بدهیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان یادآور شد:

خوشبختانه تیم در شرایط خوبی راهی قطر شده است. علیرضا بیرانوند مشکلی برای تمرین و بازی ندارد و کسالت رامین رضائیان هم برطرف شده است. سردار آزمون هم بعد از بازی با لاتزیو که روز چهارشنبه است، به جمع ما اضافه خواهد شد و مشکلی از این بابت نیست.

منبع: پارس فوتبال