بریلزفورد آب پاکی را روی دست ستارگان کم فروغ منچستریونایتد ریخت: باید سطح تان را ارتقا دهید

سر دیو بریلزفورد به بازیکنان منچستریونایتد هشدار داده است که برای تبدیل شدن دوباره این باشگاه به مجموعه‌ای در کلاس جهانی، باید سطح خود را ارتقا دهند.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، بریلزفورد به عنوان مدیر ورزشی گروه Ineos که پیش از این توانسته است ورزش دوچرخه سواری حرفه‌ای در بریتانیا را دگرگون سازد، به تازگی همراه سر جیم رتکلیف بازدیدی از کمپ تمرینی کرینگتون داشت. گروه Ineos که حالا ۲۵ درصد از سهام شیاطین سرخ را در دست دارد، مصمم است تا جایگاه این باشگاه به عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای ورزشی جهان را ارتقا بخشد.

بریلزفورد که از جانب رتکلیف مأموریت یافته است تا تحقیقات داخلی از وضعیت منچستریونایتد را آغاز کند، در دیدار با بازیکنان تیم اصلی یادآور شد که آن‌ها ملزم به ارتقای سطح عملکرد خود هستند، چرا که مدیران جدید باشگاه هر آنچه پایین‌تر از سطح «کلاس جهانی» باشد را نخواهند پذیرفت. بریلزفورد تاکید دارد که منچستریونایتد باید به حدی قدرتمند باشد که هیچ استانداردی بالاتر از آن وجود نداشته باشد.

او همچنین متوجه نیاز منچستریونایتد به یک مدیر ورزشی و یک متخصص در زمینه استخدام بازیکنان شده است و برای پایان دادن به مشکلات موجود در این زمینه، گفتگوها با گزینه‌های احتمالی را آغاز کرده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.