این سرمربی روی نام تیم های مطرح خط کشید !

دقیقی ؛ سعید دقیقی فعلا به تیم های مطرح برای سرمربیگری نمی رود

عملکرد فوق‌العاده شمس‌آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی یکی از اتفاقات ویژه نیم فصل اول لیگ برتر بوده است؛ دقیقی که اولین سال سرمربیگری در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، بعد از ثبت رکوردهای بی‌نظیر در جریان صعود از لیگ یک با شمس‌آذر حالا در فصل جاری نیز عملکرد بی‌نظیری را به جا گذاشته و خودش را به عنوان یکی از مربیان آینده دار در فوتبال ایران جا انداخته است.

دقیقی با تیمی که بودجه زیادی ندارد در لیگ امسال توانسته تا کنون 20 امتیاز در جدول داشته باشد و اگر با حکم انضباطی لیگ را با سه امتیاز منفی مسابقات را شروع نمی‌کرد، اکنون جایگاه بهتری نیز در جدول داشت.

عملکرد خوب شمس‌آذر در نیم فصل اول طی هفته‌های گذشته باعث تمجید بسیاری از اهالی فوتبال از دقیقی شده و حتی برخی سرمربیان مطرح نیز به تحسین این سرمربی جوان پرداختند. بعد از بازی با پرسپولیس بود که یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان در مصاحبه خود گفت که از دقیقی جوان با سبک فوتبالش یاد گرفته و اخیرا در جریان حضور دقیقی در اردوی تیم ملی در کیش هم امیر قلعه‌نویی به تمجید از او پرداخت و اعلام کرد از نظراتش استفاده کرده است.اخیرا محمد مایلی کهن هم در مصاحبه‌ای از مسئولان فوتبال خواسته به سرمربیان جوانی مثل دقیقی باید بها بدهند و از او استفاده کنند.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که سعید دقیقی دوست ندارد راه طولانی سرمربیگری در تیم‌های بزرگ را زود طی کند و علاقه‌مند است پله‌پله در این عرصه بالا برود. او در مصاحبه اخیر خود نیز در واکنش به شایعه سرمربیگری پرسپولیس اعلام کرد حضور در تیم‌های بزرگ برای او زود است که به نظر می‌رسد تصمیمی منطقی و درست برای او است.

بی‌شک راهی که سعید دقیقی در پیش گرفته، می‌تواند او را به چهره‌ای ویژه در عرصه مربیگری فوتبال تبدیل کند و قطعا با ادامه روند خوب کنونی او را در آینده‌ای نه چندان دور در تیم‌های بزرگ نیز خواهیم دید.

نوشته این سرمربی روی نام تیم های مطرح خط کشید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball. پدیدار شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.