سازمان لیگ بودجه استقلال را کاهش داد

استقلالی‌ها دوباره با چالش سقف بودجه دست و پنجه نرم خواهند کرد.

طرفداری | پس از پایان نیم‌فصل و آغاز تعطیلات لیگ برتر، مدیران استقلال برای تقویت این تیم و جذب بازیکنان جدید جواد نکونام دست به کار شدند؛ هرچند که به نظر می‌رسد در مذاکره با لیست اول جواد نکونام تاکنون توفیق چندانی نداشته‌اند.

در چنین شرایطی، سازمان لیگ با ارسال یک نامه به استقلال خبر از کاهش ظرفیت سقف بودجه این باشگاه داده است. گفته می‌شود که در نامه سازمان لیگ، سقف بودجه استقلال از ۳۲۵ به ۳۱۰ میلیارد تومان کاهش داده است.

کاهش ۱۵ میلیارد تومانی سقف بودجه استقلال در شرایطی است که استقلالی‌ها پس از آنکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امتیازهایی که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف بودجه کسر شده بود را به آنها بازگرداند، در مصاحبه‌های تندی اعلام کردند که آنها به دلیل اجرای قانون سقف بودجه و رعایت قانون، نتوانسته‌اند بازیکنان بیشتری جذب کنند که تیم‌های دیگر مانند پرسپولیس و سپاهان با وجود رد شدن از سقف و تخطی از قانون، تشویق شده و مجازاتشان بخشیده شد!

استقلالی‌ها در ابتدای فصل به دلیل آنچه رعایت سقف بودجه مطرح شد، در ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو و اعضای کادرفنی نظیر مهدی هاشمی‌نسب با چالشی جدی روبه‌رو شدند و کار به جایی رسید که بازیکنان این تیم مجبور به کاهش قرارداد خود برای حل این مشکل شدند. حالا در شرایطی که رافائل سیلوا هم به جمع شاگردان نکونام اضافه شده، باید دید آبی‌ها تهدید خود مبنی بر رعایت نکردن سقف بودجه را عملی خواهند کرد یا مدیریت این تیم راهکار دیگری اتخاذ خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.