ناصر الخلیفی: به ام باپه 200 درصد اطمینان دارم؛ او کاری نمی‌کند که به ضرر پاری سن ژرمن تمام شود!

عملیات ناصر الخلیفی برای نگهداری کیلیان ام باپه بار دیگر آغاز شده است.

طرفداری | پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات از چند روز پیش باز شده و کیلیان ام باپه به مانند سالیان اخیر سوژه محبوب خبرگزاری‌ها است. شایعات توافق ام باپه با رئال مادرید سریعاً از سوی اطرافیان ستاره فرانسوی تکذیب شد و طبق گفته آن‌ها هیچ بحث و مذاکره‌ای راجع به آینده او وجود صورت نگرفته است. تنها موضوع مبرهن در آینده مبهم کیلیان ام باپه، قراردادی است که تابستان 2024 با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و سوپراستار پاریسی‌ها هنوز بند تمدید یک ساله آن را فعال نکرده است. بنابراین، ناصر الخلیفی بار دیگر باید برای راضی کردن پسر ناخلفش دست‌به‌کار شود. به نقل از لو پاریزین، رییس باشگاه پاری سن ژرمن در خصوص آینده کیلیان ام باپه گفت:

البته که می‌خواهم کیلیان ام باپه در پاریس بماند. او بهترین بازیکن جهان است و پاری سن ژرمن بهترین باشگاه برای او است. او در مرکز همه چیز قرار دارد و بازیکن کلیدی پروژه ما است. من به ام باپه اطمینان دارم. او کاری نمی‌کند که به ضرر پاری سن ژرمن تمام شود. کیلیان پسر خوبی است. او به من قول داده و به قولش هم عمل خواهد کرد. من از خانواده‌ام محافظت خواهم کرد. به کسی اجازه نخواهم داد ثبات تیمم یا کیلیان را بر هم بزند. او عضوی از خانواده من است و از این خانواده مراقبت خواهم کرد! رئال مادرید یا لیورپول؛ کیلیان ام باپه انتخاب می‌کند خبر توافق رئال مادرید و کیلیان ام باپه تکذیب شد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.