کاپیتان امروز و هفت قدیمی پرسپولیس، همزمان جشن تولد می گیرند

به گزارش طرفداری، حمید استیلی در روز 20 دی ماه سال 1346 در تهران متولد شده است و در سال 1371 زمانی که 25 ساله بود، به پرسپولیس آمد و به جز دورانی که از پرسپولیس جدا شده بود، تا سال 1383 به طور متناوب در پرسپولیس بود و پیراهن شماره 7 را هم بر تن می کرد.

استیلی، بازیکن و مربی سابق پرسپولیس

اما درست در روزهایی که استیلی تدارک آمدن به پرسپولیس را داشت، امید عالیشاه در سال 1370 در جشن تولد 24 سالگی استیلی به دنیا آمد. امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در 2 سال اخیر، در روز 20 دی ماه سال 1370 به دنیا آمده است و امروز 32 ساله می شود. حمید استیلی هم امروز 56 ساله می شود. تولد این دو بازیکن خوب تاریخ پرسپولیس را به آن ها تبریک می گوییم.

حمید استیلی سالها به عنوان سرمربی و کمک مربی در پرسپولیس فعالیت داشته است و با این تیم در 3 دوره لیگ ایران و یک جام حذفی قهرمان شده است. اما عالیشاه با 6 عنوان قهرمانی یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است و با این تیم در 2 جام حذفی و 5 سوپرجام هم عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.