امانوئل پتی: جود بلینگام بهترین بازیکن دنیاست؛ ام باپه باید 16 ماه قبل به رئال مادرید می‌رفت

طرفداری امانوئل پتی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه‌های موناکو، آرسنال، بارسلونا و چلسی، شیفته بازی جود بلینگام است و به عقیده او، هافبک انگلیسی جوان رئال مادرید، بهترین بازیکن کنونی دنیاست. پتی در مصاحبه اختصاصی با talkSPORT همچنین در مورد ام باپه هم صحبت کرده و می‌گوید باشگاه رئال از رفتار این ستاره فرانسوی دلخور و ناراحت است.

هری کین؟ کیلیان ام باپه؟ ارلینگ هالند؟ جود بلینگام بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. او در اولین فصل حضورش در رئال مادرید جایزه کوپا و جایزه پسر طلایی را که به بهترین بازیکن جوان دنیا اعطا می‌شود را برده است.

بلینگام در واقع یک ستاره است. او دست به هر چیزی که می‌زند، تبدیل به طلا می‌شود. ما از درخشش او در رئال مادرید صحبت می‌کنیم. ما در مورد پاری سن ژرمن [جایی که ام باپه در حال حاضر در آن بازی می‌کند] صحبت نمی‌کنیم.

پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است اما تاریخچه‌ای مشابه رئال مادرید ندارد. وقتی به رئال مادرید یا بارسلونا می‌روید، متوجه می‌شوید که این باشگاه‌ها چقدر بزرگ هستند و چه معنی دارند.

پتی در ادامه صحبت‌هایش در مورد ستارگان انگلیسی می‌گوید:

بازیکنان انگلیسی دوست ندارند انگلیس را ترک کنند؛ این یک سنت است که در کشورشان بمانند و من این موضوع را درک می‌کنم؛ چراکه لیگ برتر بهترین لیگ جهان است و آنها پول زیادی به دست می‌آورند و با شور و شوق زیادی با هواداران زندگی می‌کنند. برای همین می‌دانم که چرا آنها در انگلیس می‌مانند. اما گاهی اوقات حضور ستارگان دیگر انگلیسی در کشورهای دیگر جذاب است. مثل حضور هری کین در بایرن مونیخ که همه شاهد موفقیت او هستیم.

امانوئل پتی، گریزی به کیلیان ام باپه زد و گفت که او بهتر بود 16 ماه قبل به رئال مادرید می‌رفت.

رئال مادرید دو سال پیش حاضر بود هر رقمی برای ام باپه بپردازد، اما بازیکن با تمدید قرارداد به رئال پشت کرد. به نظرم رئال مادرید حس می‌کند کیلیان به آنها خیانت کرده است و نمی‌دانم این درست است یا نه ولی بعید می‌دانم دیگر به او پیشنهاد بدهند. کیلیان برای بهترین شدن بهتر بود، 16 ماه قبل به رئال مادرید می‌رفت.

موضوع دیگر بحث حضور در خود رئال مادرید است. کیلیان هرگز در پاری سن ژرمن موفق به بردن لیگ قهرمانان نشده در صورتی که در رئال مادرید آنها برنده این جام هستند. اگر ام باپه به رئال مادرید برود، باید در آنجا ثابت کند که بهترین است. در حال حاضر شرایط در مادرید تغییر کرده و دیگر مثل گذشته نیست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.