چلسی امیدوار به کسب سهمیه اروپایی؛ مائوریسیو پوچتینو فعلا اخراج نمی‌شود

طرفداری | تقریبا در تمامی بیست هفته فصل جاری لیگ برتر انگلیس، چلسی در نیمه دوم جدول بوده است. جایگاهی که باعث می‌شود آن‌ها از حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده ناکام بمانند. اما ناکامی در کسب سهمیه می‌تواند باعث اخراج پوچتینو شود؟ خبرنگار نزدیک به آبی‌ها اینطور فکر می‌کند.

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ جایگاه مائوریسیو پوچتینو در چلسی فعلا در خطر نیست. در حقیقت مدیران باشگاه همچنان احتمال کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی را واقع‌بیانه می‌بینند. چلسی با جایگاه دهم به استقبال دیدار با فولام می‌رود اما این تیم تنها سه امتیاز با برایتون رده هفتمی فاصله دارد. آن‌ها در فاصله شش امتیازی وست‌هم قرار دارند، تیمی که در لیگ اروپا بازی می‌کند و حالا برای چند هفته لوکاس پاکتا و جرد بوون را به دلیل مصدومیت و محمد کودوس را به دلیل جام ملت‌های آفریقا در اختیار نخواهد داشت. هدف آبی‌ها پیش از آغاز فصل راهیابی به مسابقات اروپایی بود اما کسب سهمیه تنها فاکتور قضاوت مائوریسیو پوچتینو نیست.

قهرمانی در لیگ کاپ سهمیه چلسی برای حضور در لیگ کنفرانس اروپا را قطعی می‌کند اما مدیران باشگاه از لحاظ مالی علاقه‌ای به این رقابت‌ها ندارند. فصل گذشته گراهام پاتر و توماس توخل به دلیل این که به اهداف تاد بولی و بهداد اقبالی دست نیافتند، اخراج شدند. مدیران چلسی اشتباهات خود را پذیرفته‌اند و انتظار دستاورد غافلگیرکننده ندارند. با این حال ماموریت مائوریسیو پوچتینو در هفته‌های آینده مشخص است: تغییرات بزرگ در نتایج چلسی.

منبع: پارس فوتبال