نقطه سیاهی دیگر در کارنامه مورینیو؛ ناکامی رم در گلزنی به لاتزیو طی 4 دربی دلاکاپیتاله اخیر

دیدار لاتزیو و آاس رم در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا 2023/24 با برتری 1-0 عقاب ها به پایان رسید. ژوزه مورینیو در 6 دربی دلاکاپیتاله خود فقط به یک برد رسیده و 4 دربی را باخته است. رم تحت هدایت این سرمربی پرتغالی در 4 تقابل اخیر مقابل لاتزیو موفق به گلزنی نشده است.

به نقل از اوپتا؛ رم در 4 دربی دلاکاپیتاله اخیر موفق به گشودن دروازه بیانکوچلستی نشده است. در طول تاریخ برای سومین بار است که رمی ها طی 4 دربی متوالی از گلزنی ناکام می مانند. (4 بازی بین سال های 1995 تا 1997 و 4 بازی بین سال های 1964 تا 1966) گفتنی است رم طی 410 دقیقه اخیر بازی مقابل لاتزیو موفق به گلزنی نشده است. آخرین گل جالوروسی مقابل لاتزیو در دقیقه 40 بازی دو فصل پیش رقم خورد. (رم 3-0 لاتزیو) از آن زمان رمی ها 9 نیمه است که در گشودن دروازه رقیب هم شهری خود ناکام بوده اند. در تاریخ تقابل های دو تیم، 9 نیمه پیاپی ناکامی رم در گشودن دروازه عقاب ها بی سابقه است. رم در این 9 نیمه مجموعاً 8 شوت در چارچوب داشته است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.