سیمونه اینزاگی برای فتح اسکودتو با اینتر نیاز به تابو شکنی دارد / نکته آماری

طرفداری | تیم های سیمونه اینزاگی همیشه در نیم فصل اول بهتر از نیم فصل دوم کار می کنند و بنابراین اگر او می خواهد برای اولین بار فاتح اسکودتو شود، باید این تابو را بشکند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینزاگی در 19 بازی دور رفت اولین فصل حضور خود در اینتر 46 امتیاز کسب کرد اما در 19 بازی دور برگشت 38 امتیاز به دست آورد و در رقابت قهرمانی مغلوب میلان شد. این سرمربی 47 ساله در فصل قبل که با قهرمانی ناپولی به اتمام رسید نیز در دور رفت 37 و در دور برگشت 35 امتیاز با نراتزوری به دست آورد.

این قضیه در مورد لاتزیوی تحت هدایت او نیز صدق می کند. اینزاگی در نیم فصل اول و دوم فصل 2016/17 به ترتیب 37 و 33 امتیاز و در دور رفت و برگشت فصل بعد از آن نیز به ترتیب 40 و 32 امتیاز کسب کرد. در 2018/19 نیز 32 امتیاز در 19 بازی اول و 26 امتیاز در 19 بازی پایانی و در 2019/20 نیز 43 امتیاز در نیم فصل اول و 35 امتیاز در نیم فصل دوم حاصل کار این مربی ایتالیایی بود. در آخرین فصل حضور در پایتخت ایتالیا نیز او در هر دو نیم فصل امتیازات مشابه کسب کرد.

اینزاگی اگر بخواهد در فصل جاری نیز به مانند گذشته کار کند، احتمالا رقابت را به تیمی مثل یوونتوس می بازد و بنابراین برای تحقق رویای قهرمانی و رساندن اینتر به ستاره دوم باید تابو شکنی کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.