نخستین تصویر از تمامی کیس‌های رسمی سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

هم‌اکنون سری گلکسی S24 در کانون توجه مخاطبان قرار دارد و هر روزه درباره مشخصات و امکانات احتمالی این گوشی‌ها اطلاعات جدیدی منتشر می‌شود. پیش از این ادعا شد که گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ از قابلیت پاسخگویی لمسی سریع‌تری پشتیبانی خواهند کرد.

اکنون نیز نخستین تصویر از کلیه کیس‌های رسمی مخصوص سری گلکسی S24 در فضای وب منتشر شده است. این کیس‌ها همزمان با معرفی خانواده گلکسی S24 رونمایی خواهند شد. متاسفانه در ادامه سامسونگ، تصویر مورد اشاره را حذف کرد؛ اما افشاگران پیش‌تر موفق به ذخیره‌سازی آن شده بودند.

قاب‌های رسمی گلکسی S24 نشان می‌دهند که سامسونگ برای ارائه گزینه‌های جذاب و فوق‌العاده تا چه اندازه مصمم است. برند کره‌ای برای سری گلکسی S24 خود کیس‌های رسمی بسیار مناسبی را عرضه خواهد کرد. این کیس‌ها یک گزینه عالی برای کاربرانی هستند که قصد ندارند از کیس‌های متفرقه استفاده کنند.

به‌نظر می‌رسد که کیس‌های جدید سامسونگ شامل چندین گزینه مشابه با مدل‌های پیشین و چند مدل با طراحی جدید خواهند بود. در این میان با اطمینان می‌توان اعلام کرد که کلیه کاربران به گزینه‌های متعددی برای انتخاب دسترسی خواهند داشت.

یک افشاگر با نام ایوان بلاس، تصاویر مربوط به کلیه کیس‌های سری گلکسی S24 که متعلق به 3 عضو این خانواده هستند را درون یک تصویر واحد گردآوری نموده است. تمامی این کیس‌ها در تصویر زیر قابل مشاهده هستند:

شما با بزرگنمایی تصویر می‌توانید اسامی مربوط به کیس‌ها را نیز ملاحظه کنید. سامسونگ به کاربران خود اطمینان داده که این‌بار یک مجموعه کامل و متنوع از کیس‌های محافظ را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

جهت اطلاع علاقه‌مندان به سری گلکسی S24 بایستی خاطرنشان کرد که این گوشی‌ها ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 17 ژانویه (27 دی ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. بدین‌ترتیب آخرین جزئیات باقیمانده درباره این گوشی‌ها طی چند روز آینده مشخص خواهند شد.

نوشته نخستین تصویر از تمامی کیس‌های رسمی سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.