فرنکی دی یونگ: بازی مقابل رئال مادرید زیباست؛ پدری فوتبالیست فوق‌العاده‌ است

طرفداری | فرنکی دی یونگ می‌گوید بازی در فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید زیباست و او و هم تیمی‌هایش همه تلاش خودشان را به‌خرج خواهند داد تا مقابل رئال به پیروزی برسند.

در جریان مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، بارسلونا با نتیجه 2-0 حریفش اوساسونا را شکست داد و به فینال رسید. بدین‌ترتیب، رئال مادرید و بارسلونا، برگزارکنندۀ دیدار پایانی سوپرکاپ در عربستان خواهند بود. دیداری تکراری که در سال گذشته، بارسلونا با پیروزی مقابل رئال، به قهرمانی این مسابقات رسید. فرنکی دی یونگ که به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل اوساسونا شناخته شد، از بازی فینال صحبت کرده است.

چنین بازی‌هایی مقابل بزرگترین باشگاه‌های دنیا مثل رئال مادرید زیباست و این بهترین چیزی است که برای ما به عنوان یک فوتبالیست اتفاق می‌افتد. بازی‌مان یکشنبه شب مقابل آنها در بالاترین سطح ممکن انجام می‌شود و ما هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا به پیروزی و قهرمانی برسیم.

در فرم خوبی هستیم. دو بازی متوالی را برده‌ایم. امشب در نیمه دوم، خیلی خوب بودیم و تیم بسیار منظم و سرسخت اوساسونا را شکست دادیم.

پدری فوتبالیست فوق‌العاده‌ است. او زمانی که در زمین است به ما کمک زیادی می‌کند. بازی با او حس متفاوتی دارد.

فرنکی دی یونگ، بهترین بازیکن دیدار بارسلونا و اوساسونا منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.