۲۵۰ حامی جدید به حامیان کمیته امداد اضافه شد

۲۵۰ حامی جدید به حامیان کمیته امداد اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار و ۵۰۰ حامی با کمیته امداد استان زنجان در ۲ طرح اکرام ایتام و محسنین همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: امسال «پویش نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت خیرین در مناطق مختلف استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: خیرین در این طرح ملی و خداپسندانه به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

صالحی از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.