واکنش کارل هاینتس رومنیگه به پیشنهاد تغییر نام آلیانتس آرنا به فرانتس بکن باوئر آرنا

طرفداری | با درگذشت فرانتس بکن باوئر در سن 78 سالگی، فوتبال آلمان بزرگ‌ترین اسطوره خود را از دست داد و از آن زمان تاکنون، بسیاری به روش‌های گوناگون سعی کردند تا به این اسطوره ادای احترام کنند و پیشنهاداتی در رابطه با زنده نگه داشتن نام او ارائه داده‌اند.

یکی از این موارد نیز مربوط به اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق بایرن مونیخ می‌شود که پیشنهاد داد نام آلیانتس آرنا به فرانتس بکن باوئر آرنا تغییر یابد. بسیاری نیز با این ایده موافقت کردند اما حال کارل هاینتس رومنیگه عضو هیئت نظارت باواریایی‌ها به این موضوع واکنش نشان داده و با احتیاط نسبت به آن و همکاری‌شان با شریک دیرینه خود شرکت آلمانی آلیانتس صحبت کرده است. به نقل از اشپورت آینس، او گفت:

توافق با آلیانتس شریک دیرینه، وفادار و بسیار جدی ما وجود دارد و باید به آن احترام گذاشت. بیش‌تر بخوانید: اوتمار هیتسفلد: نام استادیوم بایرن مونیخ را به فرانتس بکن باوئر آرنا تغییر دهید

رومنیگه در ادامه افزود:

اکنون زما عزاداری است و بایرن مونیخ روز جمعه مراسم یادبود شایسته‌ای به افتخار فرانتس برگزار خواهد کرد. باقی چیزها باید برای بعد بماند.

در کنار تغییر نام استادیوم خانگی بایرن مونیخ، پیشنهاداتی دیگر از جمله تغییر نام دی‌اف‌بی پوکال به فرانتس بکن باوئر و همچنین ساختن یک بنای یادبودی برای گرد مولر و بکن باوئر مقابل آلیانتس آرنا، مطرح شده‌اند.

منبع: پارس فوتبال