ادی هاو: نیوکاسل در شرایط فعلی دوستان زیادی ندارد که حاضر باشند به ما کمک کنند

ادی هاو می‌گوید دست نیوکاسل در بازار نقل و انتقالات زمستانی بسته است.

طرفداری | به گزارش PA، زاغ‌ها پس از ریخت و پاش ۴۰۰ میلیون پوندی، حالا برای هزینه کردن با محدودیت‌هایی رو به رو هستند. درن ایلز (مدیر اجرایی باشگاه) گفته است که آن‌ها باید قبل از جذب بازیکنان جدید، عده‌ای را به فروش برسانند.

نیوکاسل برای بازار ژانویه به دومنیک سولانکه لینک شد ولی سرمربی ۴۶ ساله باشگاه می‌گوید مهاجم بورنموث، از دسترس آن‌ها خارج است.

این داستانی غم انگیز برای من است چون بله، من دومنیک را دوست دارم؛ خودم او را (برای بورنموث) خریدم و او در نظر من جایگاه بسیار بالایی دارد. ولی ما وضعیت سولانکه را جویا نشدیم و توانایی خریدن بازیکنی در آن سطح را نداریم.

زاغ‌ها در شرایطی در روز یکشنبه به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت که ۱۰ بازیکن خود را در اختیار ندارند. به گفته هاو، حتی انجام معاملات قرضی هم برای نیوکاسل آسان نیست.

مطمئن نیستم در شرایط فعلی باشگاه‌های زیادی حاضر باشند به ما کمک کنند. برای توافق بر سر قراردادی قرضی، در ابتدا باشگاه باید به توافق لازم دست پیدا کند، اما ما در وضعیتی هستیم که مطمئن نیستم دوستان زیادی در بازار داشته باشیم. ما هیچ دری را نمی‌بندیم ولی حالا که اینجا نشسته‌ام، نه، قرار نیست کسی را جذب کنیم. اما ممکن است در ادامه راه، اوضاع تغییر کنند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.