پوستکوعلو: رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط دراگوشین؟ فقط یک بار با هم حرف زدیم

پوستکوعلو دو بازیکن جدید به تیمش اضافه کرد.

طرفداری | همانطور که آنژ پوستکوعلو درخواست کرده بود، دنیل لوی در اولین روزهای ژانویه ترکیب تاتنهام را تقویت کرد. با حضور سون هیونگ مین در جام ملت‌های آسیا، تیمو ورنر به صورت قرضی از لایپزیش به اسپرز پیوست. روز گذشته نیز رادو دراگوشین طی جنگ نقل و انتقالاتی تاتنهام و بایرن مونیخ نیز لیگ برتر را به عنوان مقصد آینده‌اش انتخاب کرد. پوستکوعلو پیرامون بازیکنان جدیدش گفته است:

قانع کردن رادو دراگوشین؟ من چیزی به او نگفتم، فقط یک گفت‌وگو با هم داشتیم. با تیمو ورنر و سایر بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ام، همواره در مورد داور و دیدگاهم در مورد آن‌ها صحبت کرده‌ام. تصویری در ذهن آن‌ها نسبت به این که به چه چیزی وارد می‌شوند و چه چیزی می‌توانند بسازنند، ایجاد می‌کنم. یک نکته کلیدی برای من، تمایل آن‌ها برای پیوستن به این باشگاه است.

تاتنهام روز یک‌شنبه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می‌رود. پوستکوعلو در مورد این دیدار افزود:

انتظار داریم منچستریونایتد در بهترین شرایط خود وارد بازی شود. آن‌ها اخیرا بی‌ثبات بوده‌اند اما تیم بسیار خوب و با کیفیتی دارند.

پوستکوعلو تایید کرد اگر دراگوشین به آمادگی کامل برسد، احتمالا جزوی از لیست تاتنهام برای دیدار با منچستریونایتد خواهد بود. او همچنین بازگشت کریستین رومرو برای این بازی را زودهنگام می‌بیند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.