جود بلینگام، مامور انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید / کادناسر

طرفداری | جود بلینگام در تماس با ارلینگ هالند، گلزن منچسترسیتی است تا او را متقاعد به حضور در رئال مادرید کند.

به ادعای کادناسر، جود بلینگام ستاره این فصل رئال مادرید که رابطه بسیار نزدیکی با ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی دارد، در تلاش برای جذب رضایت این مهاجم فرصت‌طلب برای حضور در رئال مادرید است. بلینگام و هالند برای دو فصل در دورتموند هم‌تیمی بودند، اما زمانی که هالند در تابستان 2022 به منچسترسیتی پیوست و بلینگام تابستان امسال به رئال مادرید رفت، این دو هنوز رابطه دوستی و رفاقت خود را حفظ کرده‌اند و هالند بارها از گلزنی‌های جود در رئال تعریف و تمجید کرده است.

مانو کارنو، روزنامه‌نگار در برنامه رادیویی ال لارگوئرو در مورد تلاش بلینگام برای انتقال هالند به رئال مادرید می‌گوید:

آنچه که من می‌فهمم این است که بلینگام و هالند تقریباً هر هفته با یکدیگر صحبت می‌کنند. بلینگام با هالند در تماس است تا او را متقاعد کند که به رئال مادرید ملحق شود. آنها قبلاً در دورتموند با هم همبازی بوده‌اند و به نظر می‌رسد هالند از شرایط خودش در ‏منچسترسیتی چندان راضی نیست.

صحبت در مورد انتقال احتمالی هالند به رئال مادرید در روزهای اخیر شدت یافته و گزارشات زیادی در این خصوص وجود دارد. برخی از منابع خبری معتبر و نزدیک به باشگاه رئال مادرید از جمله مارکا معقتد هستند که در صورت شکست پروژه انتقال کیلیان ام باپه به این تیم اسپانیایی، سران مادرید بار دیگر پروژه انتقال مهاجم گلزن سیتیزن‌ها را کلید خواهند زد.

منبع: پارس فوتبال