سیمونه اینزاگی: هنوز زود است بگوییم این قوی ترین اینتر من است یا نه

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید این تیم برای قهرمانی هنوز مسیری طولانی در پیش دارد.

پس از پیروزی 5-1 اینتر مقابل مونتزا در اولین هفته دور برگشت سری آ، سیمونه اینزاگی با اسکای ایتالیا مصاحبه کرد:

عملکرد بسیار خوبی بود، به خوبی آماده شدیم و شاگردانم رویکرد درستی در برابر تیمی داشتند که فصل گذشته هم در خانه و هم در خارج از خانه از ما امتیاز گرفته بود.

صحبت های مطرح شده در مورد داوری بازی با ورونا؟ خوشبختانه من فقط روی آنچه در زمین اتفاق افتاد تمرکز کردم. مدیران باشگاه لازم باشد صحبت می کنند و من به همراه دستیارانم تمرکزمان روی زمین است. تازه در نیمه راه هستیم و مسیری طولانی در پیش رو داریم.

مقابله با انتقادها؟ ما مربیان و نه فقط من به آن عادت کرده ایم. نکته مهم این است که ترکیبی در اختیار داشته باشید که شما را دنبال کند، ما در فصول اخیر کارهای بزرگی انجام دادیم و می‌خواهیم این کار را ادامه دهیم.

قوی ترین اینتر اینزاگی؟ هنوز نمی توانم این را بگویم زیرا بازی های زیاد دیگری را باید در سری آ انجام دهیم. تیم فصل گذشته دو جام برد، به فینال لیگ قهرمانان رسید درحالی که در فصل جاری ما تازه در میانه راه هستیم. با رئال سوسیداد رقابت سختی در لیگ قهرمانان اروپا برای صدرنشینی داشتیم، ما در سری آ به خوبی در حال کار هستیم اما بقیه منتظر اشتباه کوچکی از ما هستند تا از آن استفاده کنند. همیشه می توانیم پیشرفت کنیم. با وجود تساوی مقابل جنوا، به جز دریافت یک گل که می توانستیم از آن جلوگیری کنیم، خیلی بد بازی نکردیم. با این حال ما ورونا را شکست دادیم و به نظر من عملکرد بدتری نسبت به بازی مقابل جنوا داشتیم. ما مسابقات خود را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و سعی می‌کنیم ببینیم کجا می‌توانیم خطاها را کاهش دهیم.

صحبت های ماروتا در مورد عدم جذب مهاجم جدید؟ من از مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز بسیار راضی هستم. آنها خوب تمرین می کنند، فقط بدشانس بوده اند که لائوتارو و تورام اینقدر خوب بازی می کنند. آرناتوویچ کارهای مهمی انجام داده و سانچز هم گل بسیار مهمی را مقابل سالزبورگ به ثمر رساند، او فقط باید به کار خود ادامه دهد و شانس خود را به دست خواهد آورد. والنتین کاربونی؟ سال گذشته او در کنار ما بود و فصل بسیار مهمی برای رشد خود داشت. من از او در نقش هافبک و مهاجم استفاده کردم و او در دسترس بودنش را نشان داد. حالا کاربونی بیشتر در حال رشد است، من برای او یک فصل عالی آرزو می کنم. در پایان فصل خواهیم دید او کجا فوتبالش را دنبال می کند.

فرمت جدید سوپرکاپ؟ می دانیم تقویم فشرده ای داریم. ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به عربستان می رویم. فرمت سوپرکاپ تغییر کرده و مشکلی نیست. فردا تمرین می کنیم و بازیکنان دوشنبه استراحت می کنند و پس از تمرین سه شنبه به عربستان پرواز می کنیم. فرصتی برای گرفتن جام داریم و تلاش خواهیم کرد بهترین عملکرد را برای فتح آن داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.