افشاگری عجیب ستاره چلسی از گواردیولا

پالمر، ستاره چلسی : پپ گفت یا در سیتی می‌مانی یا فروخته خواهی شد

کول پالمر، ستاره چلسی، می‌گوید پپ گواردیولا او را وادار کرده است از منچسترسیتی جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پالمر انتظار داشت که پس از گلزنی در سوپر جام اروپا و سوپر جام انگلیس فرصت بیشتری برای حضور در میدان و ترکیب منچسترسیتی در فصل جدید داشته باشد.
با این حال جذب جرمی دوکو که خیلی زود به بازیکن محبوب پپ گواردیولا تبدیل شد کار را برای او سخت کرد و باعث شد که این بازیکن به فکر پیوستن به تیمی دیگر باشد تا بتواند تجربه بیشتری با حضور در میدان به دست آورد.
اما او حالا فاش کرده که این تصمیش با مخالفت گواردیولا روبرو و باعث شده که از واکنش سرمربی سیتی کمی گیج شود و تعجب کند.

پالمر درباره این اتفاق به میل اسپورت گفت:

“از اول قصد نداشتم که سیتی را ترک کنم. گفتم که با قراردادی قرضی جدا خواهم شد و یک سال در تیمی دیگر بازی خواهم کرد تا برای حضور در تیم اول بیشتر آماده باشم چون فصل گذشته فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشتم.
اما پس از آن بود که پپ گفت یا در این تیم می‌مانی یا فروخته خواهی شد. و بله، من فروخته شدم و به چلسی آمدم. این موضوعی بود که باعث تعجب من شد.
از این که آنها به من اجازه ندادند به صورت قرضی جدا شوم کمی گیج شدم. اما پس از آن گفتم که به چلسی خواهم پیوست و خوشحالم که شرایط به این شکل پیش رفته است و در این تیم موفق شدم.”

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.