بدشانسی درخانه بایرلورکوزن ؛ آلونسو به مشکل می خورد؟

آلونسو ؛ برد سخت لورکوزن در غیاب 4 چهره تاثیر گذار به خاطر جام ملت های آفریقا

علی رغم برد لورکوزن، به نظر می‌رسد این تیم در غیبت سه چهره آفریقایی تیمش دچار مشکل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که ژابی آلونسو با شروع جام ملت‌های آفریقا نگران جدایی سه چهره اثرگذار تیمش ویکتور بونیفیس نیجریه‌ای، ادموند تاپسوبای بورکینافاسویی و اودیلون کوسونوی ساحل عاجی بود اما اکنون در غیبت این ۳ چهره دچار مشکل نشد.

آلونسو در غیبت این سه بازیکن به مصاف آگزبورگ رفت و حتی کارش گره خورد تا جایی که مجبور شد اندریچ هافبک دفاعی خودش را در خط دفاع قرار دهد و پالاسیوس به عنوان هافبک دفاعی بازی کند. او حتی ترجیح داد به جای بونیفیس، هلوژک را به خط حمله تیمش اضافه کند اما او هیچ کارآمدی برای تیمش نداشت تا اینکه ازکیل پالاسیوس، تکه اضافه شده پازل تاکتیکی لورکوزن در این بازی در همان دقیقه ۹۰+۴ به ناامیدی در کمپ این تیم پایان داد.

حالا این تیم صدرنشین بوندسلیگا باقی ماند و با ۴۵ امتیاز اختلاف ۴ امتیازی‌اش را با بایرن مونیخ حفظ کرد. البته این تیم باید سه هفته دیگر با عدم حضور چهره‌های آفریقایی تیمش همراه باشد و البته مصدومیت بونیفیس باعث شد او به آلمان برگردد اما تخمین زده می‌شود که او هم بعد از یک ماه به تمرینات برگردد تا اوضاع برای آلونسو سخت‌تر شود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.