وینیسیوس: شیطنت مقابل نیمکت بارسلونا؟ من قدیس نیستم؛ کریستیانو رونالدو الگوی من است

وینیسیوس جونیور شادی پس از گل خود در بازی با بارسلونا را به کریستیانو رونالدو تقدیم کرد.

طرفداری | رئال مادرید و بارسلونا در دیدار نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4-1 مادریدی‌ها به پایان رسید. وینیسیوس جونیور با هت تریک رویایی خود، نقش اول پیروزی مادریدی‌ها در نبرد با بارسا بود و یکی از بهترین شب‌های زندگی‌اش را تجربه کرد. وینی جونیور هم‌چنین یک پنالتی کسب کرد و باعث اخراج رونالد آرائوخو 10 نفره شدن بارسلونا شد. ستاره برزیلی در مصاحبه بعد از بازی یاد کریستیانو رونالدو را زنده کرد و درباره اقدام جنجالی‌اش روبروی نیمکت بلوگرانا توضیح داد.

شادی وینیسیوس به سبک کریستیانو رونالدو در شب هت تریک مقابل بارسلونا / عکس

شیطنت وینیسیوس؛ تمسخر ژاوی و نیمکت بارسلونا پس از اخراج آرائوخو / عکس نشان دادن عدد 4 به نیمکت بارسا پس از اخراج آرائوخو؟

من قدیس نیستم. خیلی ناراحتم چون همه می‌خواهند با من دعوا کنند. رسانه‌ها خواهند گفت وینی این‌ کار را کرد، وینی آن کار را کرد. من تمام تلاشم را به‌کار می‌گیرم که در بازی متمرکز بمانم. بعضی وقت‌ها زیاد صحبت می‌کنم، بعضی‌ وقت‌ها نباید دریبل بزنم، اما این کار را انجام می‌دهم. من می‌خواهم یاد بگیرم تا به آدم بهتری تبدیل شوم. من این‌‌جا هستم، برای آموختن. خوشحالی رونالدویی؟

کریستیانو رونالدو الگوی من است و او این‌جا (عربستان) بازی می‌کند. به همین خاطر، این‌گونه گلم را جشن گرفتم. می‌دانم که در عربستان خیلی‌ها او را دوست دارند. خوشحالی امشب، تقدیم به کریستیانو رونالدو.

رئال مادرید 4-1 بارسلونا؛ سامبای برزیلی روی پیکر بی‌جان بلوگرانا

منبع: پارس فوتبال