چرا تیم ملی مقابل فلسطین خوش‌شانس بود؟

چرا تیم ملی مقابل فلسطین خوش‌شانس بود؟

بازیکنان تیم ملی فلسطین در بازی با ایران ۷ بار با کارت زرد داور قطری مواجه شدند.در یک صحنه هم داور به بازیکن تیم ملی فلسطین کارت قرمز نشان داد که با کمک var این کارت را برگرداند و به کارت زرد تغییر داد. این اتفاق در حالی رخ داد که به زعم حاضران در استادیوم و هم چنین کارشناسان فوتبال در برخی از صحنه‌ها داور قطری شاید به خاطر جو استادیوم با بازیکنان تیم ملی فلسطین مدارا کرد.

فوتبال خشن بازیکنان تیم ملی فلسطین جدا از اینکه ۷ کارت زرد برای آنها به همراه داشت، موجب مصدومیت شجاع خلیل‌زاده و تعویض او شد. در یکی دو صحنه دیگر این فوتبال خشن می توانست موجب مصدومیت سعید عزت‌اللهی، سردار آزمون و مهدی طارمی شود که به خیر گذشت و از این جمع تنها یک بازیکن آسیب دید. شجاع خلیل‌زاده. حتی در این برخوردها مهدی قایدی هم می رفت با مصدومیت شدید از ناحیه دنده مواجه شود که خوشبختانه شدت برخورد او با بازیکن تیم ملی فلسطین زیاد نبود و او هم از آسیب دیدگی شدید فرار کرد.

تیم ملی فلسطین اگر در دو بازی باقی مانده با امارات و هنگ کنگ هم این طور بازی کند، با کارت زردهای بی شمار دیگری مواجه می شود و به طور حتم لقب خشن ترین تیم جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص می دهد.

امیر قلعه نویی در پایان بازی و در کنفرانس خبری به این موضوع به سبب احترام به حریف اشاره ای نکرد، اما خوشحال بود که این بازی تنها با یک مصدوم برای تیم ملی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

  • سریع‌ترین گل جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به نام یک ایرانی
  • نارضایتی قلعه‌نویی بعد از برد تیم ملی؛ باید کیفیت‌مان بالاتر برود/ خودمان اشتباه کردیم و گل خوردیم

منبع: خبرورزشی