کاروان یزدی با پای پیاده عازم مشهدالرضا(ع) شد

کاروان یزدی با پای پیاده عازم مشهدالرضا(ع) شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هر ساله کاروانی از دلداگان حسینی با پای پیاده از شهر یزد راهی مشهدالرضا(ع) می شوند و با پیمودن بیش از یکهزار کیلومتر عشق و معرفت به ساحت قرآن کریم و اهل بیت رسول الله را به رخ جهانیان می‌کشند.

این کاروان معنوی امسال نیز برای هفتمین سال متوالی با حضور ۷۲ نفر از خادمین حسینی از دیروز شنبه هفتم سفر خود را از شهر یزد پیاده آغاز کرده و قرار است بعد از ۲۸ روز در محضر خورشید هشتم، آقا علی ابن موسی الرضا(ع) با تواضع حاضر شوند.

کاروان پیاده‌ زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) با هدف زیارت قبر منور آن امام همام و خودسازی و تهذیب نفس با پای پیاده این مسیر را طی و تمام فعالیت‌های آن مردمی است.

همچنین در سال‌های اخیر حضور کاروان‌های پیاده از شهرهای مختلف استان یزد به مشهد مقدس افزایش یافته و این نشان دهنده ارادت عمیق مردم ولایتمدار به ائمه اطهار(ع) است.

پایان پیام/الف

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.