ستاره مصدوم پرسپولیس پا به توپ شد + عکس

پرسپولیس ؛ پا به توپ شدن وحید امیری در تمرین پرسپولیس

وحید امیری در آرامش پایتخت کار خود برای بازگشت به میادین را دنبال می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره شماره 19 پرسپولیس که در کمال ناباوری سومین جام ملت‌های متوالی را از دست داد، این روزها در استادیوم کاظمی برای بازگشت به دیدارهای باشگاهی تلاش می‌کند.

امیری که شاید شانس چندانی برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی نداشته باشد، بعد از غیبت در شش بازی پرسپولیس، انگیزه زیادی دارد تا دوباره خود را به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس در ترکیب این تیم قرار دهد و به گذار بی‌دردسر این تیم از یک تغییر بزرگ یاری برساند.

پرسپولیس ؛ پا به توپ شدن وحید امیری در تمرین پرسپولیس
نکته جالب در مورد امیری اینکه او این بار بدون کوچکترین ریسک سعی می‌کند تا خود را در پازل تاکتیکی پرسپولیس جای دهد و حالا یک ماه فرصت دارد تا کم‌کم به کار تیمی اضافه شود و تیمش را همراهی کند.

او فعلا شرایط همراهی پرسپولیس در تمرینات گروهی را ندارد، اما ضربه به توپ و شروع کار او امیدوارکننده است و اوسمار را به حضور این بازیکن در نیم فصل دوم امیدوار کرده است.

غیبت امیری در آخرین بازی‌های نیم فصل کار پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول را بسیار سخت کرد و حالا او در غیاب یحیی بازگشته تا کار نیمه تمام سرمربی سابق را تکمیل کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.